Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitä jollain post countilla on väliä?

Ikeaan muijan kans. Never again. Never fucking ever again.
Toisaalta, vois sitä ehka jossain tapauksessa pitää kokeena. Jos selviää ilman multimaalista vitutusta sieltä, mimmi saattaa olla lähes ok. :)

päivää keijot

Olipas tukkonen olo. Ajattelin että nytten viikon levon jälkeen oisin päässy sjmv:essä ottamaan 140x6,6 mutta ei. En edes uskaltanu. Näköjään flunssa teki tehtävänsä.

Tänään on ollut ehkä maailman paskin päivä. Onneks se on kohta ohi.

Nooh, mitäs on tapahtunut kun noin sanot?

Eilen nukuin pitkät päikkärit, minkä seurauksena yöunia tuli 5am-7am, joten olin väsynyt aamulla. Laitoin sellaset kengät missä on jonkun verran korkoa ja menee remmi nilkan takaa... Noh, tietenkin kävelymatkalla kouluun huomasin ettei vasemman jalan kenkä meinaa pysyä jalassa! Sain koko ajan nostaa sitä remmiä ja olin ihan raivoissani sille idiootille joka on (isompijalkaisena) kokeillut kenkiäni :rolleyes:
Koulussa nousin lattialta niin, että polveen vihlaisi ja se on jomottanut koko päivän. Mulla oli 1,5h ajotunti ja siinä vaiheessa olin jo niin hermot kireällä että pari virhettä -> hermostuin ihan täysin -> tein tietty lisää virheitä. Ihme että selvittiin siitä ajomatkasta hengissä... (edit: niin ja inssi on maanantaina :S)
Koko päivän ollut niin kiire ja hoppu joka paikkaan etten ole ehtinyt syödä, päivän saldo huikeat 2 omenaa ja 2 porkkanaa. Näillä 8h koulua ja 1h salia :( Nyt onneksi valmistumassa oikeaa ruokaa :haart:

Ainiin ja exä on EHKÄ tulossa kylään tänään, en tiedä pitäisikö sen vituttaa vai tehdä iloiseksi.

Toivottavasti huomenna on parempi päivä :)

Joko olette menneet Fuhrerin kanssa ulos? :rolleyes: :whip:

Se hyppäs ärsyttääkseen mua! Se on just sitä tyyppiä! Se on just toi porukka joka just tekee tollasta ja sit ne on et "joojoo" vaik ne on ihan selkeesti, et "hei" ja meidän pitäis muka jotain vaik ne on ihan et näin ja sit ne viel sanoo tyyliin, tiedätsä, tyyliin että HEI!

Hih toi Spore on hauska!

122046790531.jpg

Ismo:haart:

Eilen nukuin pitkät päikkärit, minkä seurauksena yöunia tuli 5am-7am......

Toivottavasti huomenna on parempi päivä :)

Joko olette menneet Fuhrerin kanssa ulos? :rolleyes: :whip:
Huh, olipas siinä kerrakseen vastoinkäymisiä. Yleensä paskaa päivää mahdollisesti seuraa vieläkin paskempi päivä, mutta toivottavasti niin ei käy tällä kertaa. :) Nyt vaan kunnon murkinaa masuun niin mielikin piristyy.

Niin, siis, tota......ei :nolo: mies ei osaa päättää. :D

Ah olipas ihanaa olla taas rötväilemässä liikenteessä pärrällä:haart:

Mitäs tänne päin?
Chillii willii, välipäivä piti ottaa kun ei jaksa näissä tärinöissä höyhentäkään nostaa. :jahas:

Olitsä leikkimässä maantien ritaria pärrälläs? ;)

Hih toi Spore on hauska!
Öö, kuka?

Back
Ylös Bottom