Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jee pääsen kiropraktikolle firman piikkiin. Nyt saatais musta ehkä melkeen ehjä ankka =)

Pakkotoisto on kidemäinen alkaloidi, jota uutetaan kokapensaista. Uute on voimakkaasti keskushermostoa stimuloiva päihde. Pakkotoisto piristää, vie näläntunnetta ja antaa euforisen hyvänolontunteen. Se on myös voimakkaasti riippuvuutta aiheuttava huumausaine ja useimmissa maissa sen käyttö, hallussapito ja myynti on kielletty.

Sun kohalla :D

Mäkin. En usko että pystyt syömään kiloa lihaa yhdeltä istumalta.

Kilo ei todellakaan massalla ole paha edes:D Kaks menny + perunaa päälle.

Biroo: jep.. :D
Tulispa jo viikonloppu. Stressitasot on aina pienemmät viikonloppuna kun ei ole yhteiskunnallista painetta että pitäisi kantaa kortensa kekoon paskan valtion puolesta :jahas:

E: Mä voin lähtee tohon kahen kilon haasteeseen. Mitä tuli mieleen niin oon viimeks yheltä istumalta syöny 800g jauhelihaa, 200g raejuustoa+salaatit. 250g lohta. 1,5l maitoa.
4 tai 5 ruisleipää täytteillä yms. + jätskiä jälkkäriks :D

Biroo: jep.. :D
Tulispa jo viikonloppu. Stressitasot on aina pienemmät viikonloppuna kun ei ole yhteiskunnallista painetta että pitäisi kantaa kortensa kekoon paskan valtion puolesta :jahas:

E: Mä voin lähtee tohon kahen kilon haasteeseen. Mitä tuli mieleen niin oon viimeks yheltä istumalta syöny 800g jauhelihaa, 200g raejuustoa+salaatit. 250g lohta. 1,5l maitoa.
4 tai 5 ruisleipää täytteillä yms. + jätskiä jälkkäriks :D
Äijä syö ku hevonen :D Ihhahhaa ihhahhaa hepo hirnahtaa...

eipä kestä.. :)

Jännittääkö jo? :D
Aivan törkeesti!! :wtf::hyper:

liukkari, dildo, satiinilakanat, nahkahuput, ruoskat, pamput ja T-Byrd.
Puuttuuko jotain?
Häh. :jahas:

TAKE NO PRISONERS!! :whip:

E: mihin kaikki hävis? :itku:
Täällä ollaan viel hetki. :)

Vittu en syö enää ikinä murokakkua, nyt on olo kuin olis syönyt puol kiloa hiekkaa.
En ole ikinä sellaista syönyt. Mitä se ees on?

Biroo, kun mä vaakun ja polskin niin paljon ;)

Ei vaine, mun etunimi on Jenni ja äiti on mua Jepu-Ankaks kutsunu vauvasta asti. Nykyisellään kaikki käyttää pelkkää Jepua, onneksi.

Kvaak kvaak!

Jos loppurutistus vielä ja sitten kotiin->

Et varmasti syö 2kg puhdasta lihaa. Et varmasti :lol2:

Ei ole edes paha:D Hirveä nassuttelin kun siinä telkkaria katoin. Aluksi oli farkut jalassa ja istuin, lopulta piti pistää verkkarit ja ottaa sellanen enemmän "makaava" asento:D

Oon myös vetäny 9-luokalla sellasen rosson perhepannupizzan, neljälle ihmiselle tarkotettu. Sillon oli laatta lähellä jo. Vois joku kerta käydä uudestaan kokeilemassa meneekö helpommin:evil:

Ollaanko me niinku oikeesti näkemässä? :eek:

Naapuritki varmaan kuuli ku repesin :D
Rupesin miettii milt se näyttää ku aletaan possutalon edessä ottaa kontista tavaraa.. :D

No ei meidän oo pakko. :jahas: Voidaanhan me odottaa siihen miittiin asti, niin ei ole kauheen kovat jänskät päällä. ;) Sovitaanko niin?

Eiku mietin vaan, että mikä pointti tuossa oli TUON listan jälkeen lisätä vielä mut siihen loppuun? :D:rolleyes:

Millon miitti?

Back
Ylös Bottom