Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:dance2: mut mistä se lyhenne oli?
en mä ainakaan usko..
tänne kans..![]()
Mikä rafla?Tuli tosta lihamäärästä mieleen se yks pihviravintoa stadissa. Siellä se yks pihvi paino 800g. Sain melkee syötyy sen kokonaan. Vähän kyl jäi. Pitää käydä joskus koittaa uusiks.
An A-OK (pronounced / a okay) is both a saying, derived from okay, and a hand-gesture done by connecting the thumb and forefinger in to a circle (the 'O') and holding the other fingers straight or relaxed in the air.
Meillä on töissä sellanen ihana masiina, josta saa noita juomaherkkuja valutettua. Tuu tänne!

Colorado muistaakseni?Mikä rafla?
Olin silloin heiveröinen pikku poika :lol2: Nyt varmaan menisi jos vaan kokeilisi.E: Biroo: et saanu 800g pihviä ala? Häpeä! :curs:
Mäkin. En usko että pystyt syömään kiloa lihaa yhdeltä istumalta.Ois syytä. Mul saattaa mennä kotona ihan telkkaria katellessa joku kilo ilman et ees huomaa :D Haistan pienen vedon tässä kohtaa..
Ois syytä. Mul saattaa mennä kotona ihan telkkaria katellessa joku kilo ilman et ees huomaa :D Haistan pienen vedon tässä kohtaa..
:lol2:Lähetäänkö syömään? Biroo vedetään alkupaloiks..:D
Lähetäänkö syömään? Biroo vedetään alkupaloiks..:D
Viime kerral kun siellä olin, niin vetäisin sellasen lattari-burgerin ja chimichurri-pottujaColorado muistaakseni?

mut ei jaksanu kun puolet. Tuli niin paha hiilareiden yliannostus, että loppuolta meinas mennä pelkäks nukkumiseks. Mut oli se kyl hyvääääää......
Miitissä Biroo ja Fuhrer-taisto lihan kanssa.Ois syytä. Mul saattaa mennä kotona ihan telkkaria katellessa joku kilo ilman et ees huomaa :D Haistan pienen vedon tässä kohtaa..

Noh, mitä ne nyt teki?Vittu että palaa käpy tähän firmaan :curs:
mennään vaan.. Tosta biroon kuvasta näkyvistä poskista päätellen on aika laihassa kunnossa et vois ottaa pari ehramia varuiks mukaan :D
Miitissä Biroo ja Fuhrer-taisto lihan kanssa.![]()

Fuhrer: Oon Lauttasaaressa, jos yhtään jelppaa. :dance:
Fuhrer: Oon Lauttasaaressa, jos yhtään jelppaa. :dance:
Noh, mitä ne nyt teki?