Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Orgiat sitten miittipäivänä, eiköhän se ohjelma ole siinä.

heitit kyllä vuoden parhaan idean ilmoille tosta noin vaan :wtf: Pitää pyytää hotlalta punasia lakanoita ja ruusen terälehtiä :D

Hierontaöljyä ja kynttilöitä!

Edit. Puhallettava lammas!

ei sitä tarvii ku se on niin eloton. Toki jos sinne laittaa heliumia ni siit saa kivan ilmapallon ;)
Kävi mieles jos juottais ja tropittais jonku niin sekasin et se kävis semmosest pumpattavasta.. :rolleyes: Kaikkien vapaassa käytössä koko yön :D

Ei vittu mikä asiakas oli äskön. Tuli mulle puppelipoika riehumaan siitä kun yhdessä lapussa olevassa numerossa ei ollut 09 suuntanumeroa edessä. Vuoropuhelu
p=puppelipoika
m=minä

p= Miks vitussa tää numero ei hälytä kun yritän soittaa siihen
m= Ootko yrittäny laittaa siihen 09 eteen?
p= Täähän on ihan kusipäinen järjestelmä ku ei sitä olla tohon voitu kirjottaa
m= Se on Suomessa ihan yleinenkäytäntö että kaikkiin kotipuhelimien eteen laitetaan 09, kun yritetään soittaa matkapuhelimesta

p= Miks sitä ei oo kirjattu tohon?
m= Juurihan sanoin. Enkä ole suunnitellut noita lappuja.
p= Pitääkö olla noin vitun kusipää pikkukoppava?!

Tämän jälkeen lähti kävelemään pois päin supisten seuraavaa:
"Vitun idiootti kusihuora cock sucker asshole"

ei sitä tarvii ku se on niin eloton. Toki jos sinne laittaa heliumia ni siit saa kivan ilmapallon ;)
Kävi mieles jos juottais ja tropittais jonku niin sekasin et se kävis semmosest pumpattavasta.. :rolleyes: Kaikkien vapaassa käytössä koko yön :D

Juotetaaks toi Biroo ku se on nuorinkin :evil:

Sä oot toisin nuorin ja tyttö ni me kyl juotetaan sut :evil: Sen jälkeisiä tapahtumia et välttämättä halua tietää:whip:

Oon niin vahva et heittelen teitä kuperkeikoille mennen tullen jos edes yritätte :D

Onko sulla jo mielipidettä viikonlopun kulusta? ;)

Nyt on aivot niin täynnä työasioita, ettei pysty muuta kuin huokaisemaan *hohhoijakkaa*

Ainii, on mul yks tyttöjen ilta tos lauantaille tulossa, et nyt ois niiku pe ja su mahikset. ;)

no ehkä sit tyydytään Biroon. :D
liittykääs ny tonne grouppiin niin saadaan vähän selvyyttä ketkä lähtee :whip:

E: T-Byrd: oliks toi hienovaranen vihjasu että nougou? :D

E2: Toki semmonen sunnuntaibrunssiki kävis.. ;)

( :itku: )

No siinähän selvästi lukee et perjantai ja sunnuntai käy. Nyt loppu se jahkailu ja otat härkää sarvista ;)

no ehkä sit tyydytään Biroon. :D
liittykääs ny tonne grouppiin niin saadaan vähän selvyyttä ketkä lähtee :whip:

E: T-Byrd: oliks toi hienovaranen vihjasu että nougou? :D

E2: Toki semmonen sunnuntaibrunssiki kävis.. ;)

Ei ollu ja totta, esim. brunssi tai sitten onhan tuolla ilotulituksen sm-skabatkin tulossa (sataa tietty).
;)

No siinähän selvästi lukee et perjantai ja sunnuntai käy. Nyt loppu se jahkailu ja otat härkää sarvista ;)
:D

Mä vähän niinkun kuvittelen miten tuolla videolla heitellään, kun on työkoneella estot mm juutuubiin ja ois vähän nolo tässä kiertää ne, kun kaikki näkee mun näytölle ketkä kävelee ohi :lol2:
Katot ku pääset himaa sit tuut kertoo viskeletkö meitä tuohon tyyliin.

Jos meinaa viskelet niin taidan jättää nää kekkerit väliin :D

Back
Ylös Bottom