Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta himssulit :----D

Ei vitsi, mul on jalka ihan hajalla ku astuin eilen kantapäällä jonku pikkuruuvin päälle ja osu suoraan johonki hermoon. Joka askel on tuskaa. Mitä helvettiiiiii

Tänne tänne :D Kerro mikä mieltä painaa? Miksi työ on perseestä jne?

Mielenkiinnon puute painaa. Ja tää firma on ihan anaalista, en ymmärrä miten on jo kaksi vuotta jaksanut täällä :D
Ja vituttaa että voisin olla paremmassa paikassa töissä, mutten voi ottaa hommaa vastaan mun talven reissun takia kun on ehdottoman tärkeää että olisin siellä silloin töissä, mutten voi jättää reissua väliinkään.
Syö vähän motivaatiota.

Mielenkiinnon puute painaa. Ja tää firma on ihan anaalista, en ymmärrä miten on jo kaksi vuotta jaksanut täällä :D
Ja vituttaa että voisin olla paremmassa paikassa töissä, mutten voi ottaa hommaa vastaan mun talven reissun takia kun on ehdottoman tärkeää että olisin siellä silloin töissä, mutten voi jättää reissua väliinkään.
Syö vähän motivaatiota.
Miks et vaihda firmaa jos ei nykyistä työtä kiinnosta tehdä? Hae johonkin muualle kun tuut sieltä reissusta?

Edit: Qanille huomenta. Pysykö heppa ehjänä?

Miks et vaihda firmaa jos ei nykyistä työtä kiinnosta tehdä? Hae johonkin muualle kun tuut sieltä reissusta?

No sitähän mä tässä oon tehnyt koko syksyn, hakenut muualle. Oon vaan niin nirso että mihin tahansa en mene.
Mutta siis, tuo firma tosissaan haluaa mut sinne ja soittelevat tossa marras-joulukuussa että pääsenkö tammikuusta sinne muihin hommiin, kun mihin hain, olis kuulemma melkein paikka avoinna :)

Jeah.
Vois vähän käydä kolisuttelee varastossa kuitenkin, ettei ihan istumiseksi mene.

Qanille huomenta. Pysykö heppa ehjänä?
Joo, mut sain oksasta naamaan reissulla, oli sopivasti muutama puu meidän reitillä ja ekaa varten laskin pään, mutta kun nostin sen ylös nii läjähti kivasti. Ne kaikki vihreät öttiäiset ja madot kun pyyhki paidalta pois, jäi sellasta vihreetä mönjää vaan.. Huoh :hyper:

Tänään mä oon tosi asiakaspalveluhenkinen! Oon oikee superasiakaspalvelija tänään!

Meni sit reissu ihan suht hyvin :D

Älä vielä iloitse että oot asiakaspalvelu henkinen tänään, meinaa kun eka vittuimainen asiakas tulee niin se saa kyllä pyyhittyä kaiken tuon innon pois. Näin ainakin mulla:rolleyes:

edit: Toivottavasti astuu vipit voimaan jo illalla. En malta odottaa. Kauan teil on kestäny että on tullut vipit näkyviin?

Hmm vipit tais tulla kahessa päivässä, heti kun näky maksu Miken tilillä :D

Diudiu, kohta on perjantai :haart:

Tänään jos sais vaikka kaks säkillistä vaatteita kaappiin... JA JOS löytyis se pussi, mihin säilöin pöydän ruuvit, vois vaikka saada sen pöydän kasaan ja koneen kasaan... :(

Jees selvä peli.

Perjantait on iha perseestä ku ei kuitenkaa oo mitää tekemistä, muutaku ku käydä salilla.

Kerro mikä on peelo? Tossa sun siqussa?

"Peelo on slangisana, jolla tarkoitetaan irkissä, internetin keskustelupalstoilla, uutisryhmissä tai nettipeleissä tahallisesti tai tahattomasti muita käyttäytymisellään ärsyttävää ihmistä. Sana voi tarkoittaa myös huijaria."

Lähde Wikipedia ;)

Perjantaina Hellsinkiin :dance2:

Qan <3

Nyt on aika voittajafiilis kun sain raha-asiat kuntoon.

Huomioita:

- Vuorokauden valvominen kuumeflunssassa järkyttävä stressi päällä on lievästi psykoottista.
- Sundae on hyvää
- 3T on ihan vitun tukossa aamulla, tohon yhdistettynä kohta 1 niin pienet tuskanhiet on taattu :lol2:
- Safka on kallista
- Viikon kipeenä olo pilaa hetkessä hyvin alkaneen dietin ja treenit, ainakin siltä tuntuu saatana...
- Valo sattuu silmiin, oonkohan vampyyri? Joutu taas kulkemaan aurinkoplehat silmillä

Nyt vois nukkua vuorokauden putkeen kun duunitkaan ei ala vielä.

Paska päivä selkeesti tulossa ku on niin hiljasta. Ei aika kulu yhtään ku yrittää koko ajan kytätä et jos joku kirjoittais jonnekkin jotain.

Qan <3

Nyt on aika voittajafiilis kun sain raha-asiat kuntoon.

Huomioita:

- Vuorokauden valvominen kuumeflunssassa järkyttävä stressi päällä on lievästi psykoottista.
- Sundae on hyvää
- 3T on ihan vitun tukossa aamulla, tohon yhdistettynä kohta 1 niin pienet tuskanhiet on taattu :lol2:
- Safka on kallista
- Viikon kipeenä olo pilaa hetkessä hyvin alkaneen dietin ja treenit, ainakin siltä tuntuu saatana...
- Valo sattuu silmiin, oonkohan vampyyri? Joutu taas kulkemaan aurinkoplehat silmillä

Nyt vois nukkua vuorokauden putkeen kun duunitkaan ei ala vielä.

No niin, siinä oli listaa kerrakseen. Oiskohan sulla migreenin alkua, jos valo sattuu silmiin?
Mikä on 3T?? :eek:
Sundae ei ole dieettiruokaa :D

Paska päivä selkeesti tulossa ku on niin hiljasta. Ei aika kulu yhtään ku yrittää koko ajan kytätä et jos joku kirjoittais jonnekkin jotain.

Täällä on ainakin ihan hyvin ohjelmaa, vieraita vieraiden perään :)
Yleensä tiistai on ruuhkasin päivä, mutta nyt on jo tullut enemmän porukkaa kuin eilen yhteensä.

Täällä on ainakin ihan hyvin ohjelmaa, vieraita vieraiden perään :)
Yleensä tiistai on ruuhkasin päivä, mutta nyt on jo tullut enemmän porukkaa kuin eilen yhteensä.
Mulle nyt ei koskaa tuu ketää puhuu mitään. Vaikka täs kopis missä pyörinki lukee että information/neuvonta, niin silti ihmiset pyörii tääl ja ihmettelee että mihin pitäis mennä. En tajuu mikä siinä on että etenkin nuoret ei koskaa tuu kysyy multa että mihin pitää mennä. Kertaakaan ei kukaan nuori oo tullu kysyy mitää neuvoo vaikka ne ei selvästikkään tiedä mihin niiden pitäis mennä.

Kävin tossa kuuden pintaan salilla, nyt on hyvä kyykkiä alahyllyiltä ylipäätään mitään kun jalat tuppaa kyykkyasennosta ylös tullessa täristä vieläkin :D

No niin, siinä oli listaa kerrakseen. Oiskohan sulla migreenin alkua, jos valo sattuu silmiin?
Mikä on 3T?? :eek:
Sundae ei ole dieettiruokaa :D

Ääh ei kai migreeniä. En vaan tykkää kirkkaasta valosta, varsinkaan valvomisen jälkeen.

3T = Raitiovaunu. Oot asunu liian kauan siellä puukkojunkkareiden luvatussa maassa näköjään :eek:

Eipä! :curs: Ei vaan pakko kipeenä saada kalorit vähän plussalle vaikka sitten mäkkisafkalla. Kun muuten oon eläny lähinnä maustamattomalla heralla kun mikään ei mee alas.

Back
Ylös Bottom