Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No onko uus kämppä parempi ku vanha? :D
No onhan se ainaki 30 vuotta uudempi, isompi, saunallinen ja näin.. Mut toisaalta ei tunnu vielä "omalta". Eikä mahdu kävelee, ku on kaikki purkamatta vielä... :jahas:

Ooh toi ihana poika täältä tuli ekaa kertaa puhumaan mulle! Tosin asia liittyi avaimiiin, mutta silti...

No onhan se ainaki 30 vuotta uudempi, isompi, saunallinen ja näin.. Mut toisaalta ei tunnu vielä "omalta". Eikä mahdu kävelee, ku on kaikki purkamatta vielä... :jahas:

Ooh toi ihana poika täältä tuli ekaa kertaa puhumaan mulle! Tosin asia liittyi avaimiiin, mutta silti...
Kuinka vanhas kämpäs oot sit asunu jos toi nykynen on 30v uudempi vai heititkö ton vaan iha läpällä? :D Oon vähä aamu jumissa.
Pyydä sitä poikaa auttaa sua purkaa ne kamat?;)

On niin tylsää että yritän etsiä pakkislaisia tyttöjä galleriasta :lol2:

No life<

edit: Pirun Alyssakin meni kouluun vaikka sen piti jäädä tänne kirjottelee :jahas:

Emmää nyt sille oo ikinä enen mitään jutellu niin voi kysyy sitä muuttoavuks, sehän sais ihan sekasen kuvan musta kun mun kämpässä ois niin sotkusta... :D

Löysitkö mun kuvat, ei oo samalla nimellä :lol2:

Mun tekis mieli mennä selailee eBayta, mutta hillitsen itseni ja säästän rahojani ja hermojani... :rolleyes:

Mä asuin jossain 60-luvulla rakennetussa talossa (oli kyl rempattu kylppäri ja keittiö) ja nyt tää talo on -02.

Ja huomenta T-Byrd :haart: Vaikka nyt alkaakin jo olla päivä..

Emmää nyt sille oo ikinä enen mitään jutellu niin voi kysyy sitä muuttoavuks, sehän sais ihan sekasen kuvan musta kun mun kämpässä ois niin sotkusta... :D

Löysitkö mun kuvat, ei oo samalla nimellä :lol2:

Mun tekis mieli mennä selailee eBayta, mutta hillitsen itseni ja säästän rahojani ja hermojani... :rolleyes:

Mä asuin jossain 60-luvulla rakennetussa talossa (oli kyl rempattu kylppäri ja keittiö) ja nyt tää talo on -02.

Ja huomenta T-Byrd :haart: Vaikka nyt alkaakin jo olla päivä..
Niin no mut pyytäisit sitä auttamaan järkestylässä ja tavaroiden purussa ;)

Joo ja oon löytäny sun kuvat :kuola:

:D

Niin no mut pyytäisit sitä auttamaan järkestylässä ja tavaroiden purussa ;)

Joo ja oon löytäny sun kuvat :kuola:

:D

No hahhah :whip:

Ei ku mä haluun vieraita vasta kun kaikki on kunnossa :D

Tuu sä auttaa purkamisessa

Voe että kun on selkä lapaluiden välissä jumissa. Ollut jo pari päivää. Pitäis varmaan hierontaan varata aika kun kerran niitäkin kertoja on pari vielä jäljellä viime keväältä.

Eihän!

Mun pitäis peruu perjantainen kiropraktikkoaika kun palkkasekoilujen takii ei ookaan nyt varaa mihinkään. :itku:

Se on sellane jäsenkorjaaja.... Katopas googlesta vaikka Suomen kiropraktikkokeskus ja siellä selitetään aika kivasti :) Mulla lähti ekan käyntikerran jälkeen pääkin kääntymään :D

Se on sellane jäsenkorjaaja.... Katopas googlesta vaikka Suomen kiropraktikkokeskus ja siellä selitetään aika kivasti :) Mulla lähti ekan käyntikerran jälkeen pääkin kääntymään :D
Täytyypi lukasta.

edit: Poistin.

Vois lähtee pitää kohta safkista ku on niin hiljasta.

Back
Ylös Bottom