Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No onhan se ainaki 30 vuotta uudempi, isompi, saunallinen ja näin.. Mut toisaalta ei tunnu vielä "omalta". Eikä mahdu kävelee, ku on kaikki purkamatta vielä... :jahas:No onko uus kämppä parempi ku vanha? :D
Kuinka vanhas kämpäs oot sit asunu jos toi nykynen on 30v uudempi vai heititkö ton vaan iha läpällä? :D Oon vähä aamu jumissa.No onhan se ainaki 30 vuotta uudempi, isompi, saunallinen ja näin.. Mut toisaalta ei tunnu vielä "omalta". Eikä mahdu kävelee, ku on kaikki purkamatta vielä... :jahas:
Ooh toi ihana poika täältä tuli ekaa kertaa puhumaan mulle! Tosin asia liittyi avaimiiin, mutta silti...
Frendi jumittaa vieläkin, kahtellaan...;)Huomenta T-Byrd :haart: Onko löytynyt jo seuralainen lätkämatsiin? ;)
Huomenta :haart:huomenta boys and girls :haart:

Niin no mut pyytäisit sitä auttamaan järkestylässä ja tavaroiden purussa ;)Emmää nyt sille oo ikinä enen mitään jutellu niin voi kysyy sitä muuttoavuks, sehän sais ihan sekasen kuvan musta kun mun kämpässä ois niin sotkusta... :D
Löysitkö mun kuvat, ei oo samalla nimellä :lol2:
Mun tekis mieli mennä selailee eBayta, mutta hillitsen itseni ja säästän rahojani ja hermojani...
Mä asuin jossain 60-luvulla rakennetussa talossa (oli kyl rempattu kylppäri ja keittiö) ja nyt tää talo on -02.
Ja huomenta T-Byrd :haart: Vaikka nyt alkaakin jo olla päivä..
Niin no mut pyytäisit sitä auttamaan järkestylässä ja tavaroiden purussa ;)
Joo ja oon löytäny sun kuvat![]()
:D
Enkö mä muka sit ole vieras? :lol2:No hahhah :whip:
Ei ku mä haluun vieraita vasta kun kaikki on kunnossa :D
Tuu sä auttaa purkamisessa
Naks, naks ja niskat nurin :lol2:Mikä on kiropraktikko? :lol2:
Ahaa se on siis sellanen joku nykyajan shamaani? :DNaks, naks ja niskat nurin :lol2:
Täytyypi lukasta.Se on sellane jäsenkorjaaja.... Katopas googlesta vaikka Suomen kiropraktikkokeskus ja siellä selitetään aika kivastiMulla lähti ekan käyntikerran jälkeen pääkin kääntymään :D