Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heterorakkautta. Todella huolestuttavaa..:eek:

No hyvä! Pelästyin jo pahasti, että mihin tämä maailma oikein on menossa..

Tykkäisköhän toi yks duunikaveri jos mä tunkisin sen (auton) pakoputkeen perunan? Olis kiva jotain pientä äksöniä saada tälleen yöllä aikaseks..:evil:

Se on kyllä tommonen parimetrinen vötkäle, joten voi olla parempi etten rupee leikkimään hengelläni..:rolleyes:

Tykkäisköhän toi yks duunikaveri jos mä tunkisin sen (auton) pakoputkeen perunan? Olis kiva jotain pientä äksöniä saada tälleen yöllä aikaseks..:evil:

Se on kyllä tommonen parimetrinen vötkäle, joten voi olla parempi etten rupee leikkimään hengelläni..:rolleyes:

No ihan varmaan tykkäis.

Tosta mun kaaviosta unohtui tärkeitä pointteja, Fuhrerin tuntien. Ton serenadin aka kosiskelun jälkeen, pussailun ja halailun perään [tai no vitut, sen kohdan voi skipata kokonaan] heitetään seuraavat:

1133.gif
732.gif

päin vittua.

Kaikki muu menee päin vittua paitsi muna...

oon huomannu, lähes masentavaa :D

Ja totta, muna menee päin persettä.

(paitsi mun koska oon hetero!)

Tiedän tonkin. Ihmisten pitäis varoo enemmän mun kanssa kommunikoimista, tai no ei sekään, mut jos jotain kysytään niin vastaus voi olla jotain mitä ei ois halunnu kuulla. Ei sille vaan voi mitään, tiedän kaikesta kaiken. Truth hurts.

Tiedän tonkin. Ihmisten pitäis varoo enemmän mun kanssa kommunikoimista, tai no ei sekään, mut jos jotain kysytään niin vastaus voi olla jotain mitä ei ois halunnu kuulla. Ei sille vaan voi mitään, tiedän kaikesta kaiken. Truth hurts.

paitsi mua. Haukut mua aina niin tyhmäks et vaan voi tajuta mitään :jahas:

paitsi mua. Haukut mua aina niin tyhmäks et vaan voi tajuta mitään :jahas:

En oo ikinä haukkunu sua tyhmäksi. Mähän oon kehunut sua. Ja nauranut sun jutuille, en sulle ;) Sitäpaitsi mähän just tajuan kaikesta kaiken, pakkohan mun on koska mä tajuan suakin aika hyvin ja sua ei ainakaan naisten ole kovin helppo ymmärtää :)

Että nih!

En oo ikinä haukkunu sua tyhmäksi. Mähän oon kehunut sua. Ja nauranut sun jutuille, en sulle ;) Sitäpaitsi mähän just tajuan kaikesta kaiken, pakkohan mun on koska mä tajuan suakin aika hyvin ja sua ei ainakaan naisten ole kovin helppo ymmärtää :)

Että nih!

nyt sä yrität vaan hämmentää mun pientä mieltä :wtf:
eikä naisten oo vaikee ymmärtää mua :jahas:

Tämä olisi aivan hyvin mennyt vituttaa ketjuunkin mutta pistämpä tänne. Huvilakauden päättäjäisten takia aivan saatananmoinen pauke ilotulituksesta kun yritti nukkua. On se jo aika paljon hiljentynyt mutta edelleen satunnaista.

Tämä olisi aivan hyvin mennyt vituttaa ketjuunkin mutta pistämpä tänne. Huvilakauden päättäjäisten takia aivan saatananmoinen pauke ilotulituksesta kun yritti nukkua. On se jo aika paljon hiljentynyt mutta edelleen satunnaista.
Syö hernekeittoa ja paukuttele samalla mitalla! :dance2:

Syö hernekeittoa ja paukuttele samalla mitalla! :dance2:

eeh ei tässä nyt noin barbaariseksi bättre folkkia kohtaan ryhdytä... järkyttyvät vielä tuollaisesta kemiallisesta hyökkäyksesta niin että että että että kirjoittavat Vasabaldetin yleisönosastolle ja sitten on leikki kaukana. Ärsytetty suomenruotsalainen on vaarallinen olento ei sille pärjää pussikot tai kongonkusimansetkaan. :D

Back
Ylös Bottom