Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se loppui jo, tarkista vaikka edellinen viestini.Heterorakkautta. Todella huolestuttavaa..![]()
Heterorakkautta. Todella huolestuttavaa..![]()
No hyvä! Pelästyin jo pahasti, että mihin tämä maailma oikein on menossa..

Tykkäisköhän toi yks duunikaveri jos mä tunkisin sen (auton) pakoputkeen perunan? Olis kiva jotain pientä äksöniä saada tälleen yöllä aikaseks..:evil:
Se on kyllä tommonen parimetrinen vötkäle, joten voi olla parempi etten rupee leikkimään hengelläni..![]()
päin vittua.
^oot pelottavan hyvä analysoimaan ihmisten keskinäisen kanssakäymisen hedelmiä. :wtf:
oon huomannu, lähes masentavaa :D
Ja totta, muna menee päin persettä.
(paitsi mun koska oon hetero!)
Tiedän tonkin. Ihmisten pitäis varoo enemmän mun kanssa kommunikoimista, tai no ei sekään, mut jos jotain kysytään niin vastaus voi olla jotain mitä ei ois halunnu kuulla. Ei sille vaan voi mitään, tiedän kaikesta kaiken. Truth hurts.
paitsi mua. Haukut mua aina niin tyhmäks et vaan voi tajuta mitään :jahas:

En oo ikinä haukkunu sua tyhmäksi. Mähän oon kehunut sua. Ja nauranut sun jutuille, en sulle ;) Sitäpaitsi mähän just tajuan kaikesta kaiken, pakkohan mun on koska mä tajuan suakin aika hyvin ja sua ei ainakaan naisten ole kovin helppo ymmärtää
Että nih!
Syö hernekeittoa ja paukuttele samalla mitalla! :dance2:Tämä olisi aivan hyvin mennyt vituttaa ketjuunkin mutta pistämpä tänne. Huvilakauden päättäjäisten takia aivan saatananmoinen pauke ilotulituksesta kun yritti nukkua. On se jo aika paljon hiljentynyt mutta edelleen satunnaista.
Syö hernekeittoa ja paukuttele samalla mitalla! :dance2: