Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oivoi kun on ollut paska viikko. Vielä puolitoista päivää jäljellä tätä viikkoa, sitten mä hautaan sen historian kirjoihin. Kai sitä on ollut liian hyvä tsägä kaikki edelliset viikot niin nyt sitten tällainen.

E: mä muuten ilmoittauduin posliininmaalauskurssille! Halusin jotain uutta, mutta kaikki puutyökurssit sun muut oli täynnä. Jopa pitsinnypläyskurssi oli täynnä, ja jonossa 9! Onkohan muutkin yhtä valmiita tekemään juuri mitä tahansa saadakseen iltansa täyttymään, ettei jäisi minuuttiakaan ylimääräistä aikaa kotonaoloon. Tänne tullaan vain ja tasan nukkumaan. Ei tänään toteutunut kun olen nyt kotona.

E: mä muuten ilmoittauduin posliininmaalauskurssille! Halusin jotain uutta, mutta kaikki puutyökurssit sun muut oli täynnä. Jopa pitsinnypläyskurssi oli täynnä, ja jonossa 9! Onkohan muutkin yhtä valmiita tekemään juuri mitä tahansa saadakseen iltansa täyttymään, ettei jäisi minuuttiakaan ylimääräistä aikaa kotonaoloon. Tänne tullaan vain ja tasan nukkumaan. Ei tänään toteutunut kun olen nyt kotona.

Mulla ois tarjolla sulle vähän käsitöitä iltasin..

Sepäs sattui, onnistuin survomaan rapuveitsen suoraan peukun kylkeen ja nyt siinä on mojova aukko josta tursuaa verta solkenaan. :hyvä:

Lievää väsymystä ilmassa, mutta onneksi on toi leffa pyörimässä kolmosella. Chevy Chase on vaan niin hyvä ja sille on hyvä repeillä. :D

Kuis täällä kulkeepi?

Argh, meikä vihaa Chevy Chasen leffoja(katselen silti)

voi että osaa ihmistä väsyttää..! :zzzz:
toissa yönä nukkuin 5h ja viimeyönä 3h.. enkä ollu ees keitolla :jahas:

byrdis, väsyttäänkö yhessä

Äläs ny, sehän on loistotyyppi. ;)
Eikä ole, se on niin vastenmielinen että sai meikän menemään tiskaamaan....:curs:

Se on ihme ja kumma, kun 10 tunnin yövuoron jälkeen on olo kuin olis darrassa...Vaikka nukuin päivällä 8 tuntia.

Vai humalassa? :P Onko ekat yövuorot? Se selittää paljon ku ei oo viel rytmiin päässy..

Joo, ekat parin viikon tauon jälkeen...Ysiltä taas duuniin hajoomaan...
Meillä yövuorossa on parasta se ettei ole pomoja pyörimässä eikä paljoa muitakaan työntekijöitä pyörimässä jaloissa ja kertomassa jotain juttuja jotka eivät kiinnosta pätkääkään.

Meillä yövuorossa on parasta se ettei ole pomoja pyörimässä eikä paljoa muitakaan työntekijöitä pyörimässä jaloissa ja kertomassa jotain juttuja jotka eivät kiinnosta pätkääkään.
Sama homma ensimmäisen kohdan osalta, mutta jälkimmäisessä mulla on päinvastoin. Ja asiakkaiden kännisiä urputuksia ja avautumisia on kiva kuunnella. Mutta se on normaalia ja pakko sitä on kestää...

voi että osaa ihmistä väsyttää..! :zzzz:
toissa yönä nukkuin 5h ja viimeyönä 3h.. enkä ollu ees keitolla :jahas:

byrdis, väsyttäänkö yhessä
Mihin mennään koisimaan? :)

Eikä ole, se on niin vastenmielinen että sai meikän menemään tiskaamaan....:curs:

:wtf: Kerran meinasin kattoa sen leffan, mutta päädyin sittenkin miellyttävämpään ratkaisuun ja menin työntämään tikkuja kynsien alle
Ootte te kyl hassuja. :rolleyes:

Ihme angsteilua täällä. Ootte vaan liian epäkypsiä tajuamaan niin syvää huumoria ja sitä hiusmallia :rolleyes:
Aivan niin, tismalleen! Tää kyseinen on mun ehdoton lemppari National Lampoon -sarjasta.

Mitäs Fuhrer?

Parasta yövuoros oli et näki sekä auringonlaskun ja auringonnousun.. ja sit kaupungil oli paljon hiljasempaa ja viileempää ja näki kaikkii hassui elukoita mitä päivällä ei näkis.. :) Nii ja saatto mennä pari kuukautta et näki vilauksenkaan pomosta :D

Back
Ylös Bottom