Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
E: mä muuten ilmoittauduin posliininmaalauskurssille! Halusin jotain uutta, mutta kaikki puutyökurssit sun muut oli täynnä. Jopa pitsinnypläyskurssi oli täynnä, ja jonossa 9! Onkohan muutkin yhtä valmiita tekemään juuri mitä tahansa saadakseen iltansa täyttymään, ettei jäisi minuuttiakaan ylimääräistä aikaa kotonaoloon. Tänne tullaan vain ja tasan nukkumaan. Ei tänään toteutunut kun olen nyt kotona.
Äläs ny, sehän on loistotyyppi. ;)Argh, meikä vihaa Chevy Chasen leffoja(katselen silti)
Eikä ole, se on niin vastenmielinen että sai meikän menemään tiskaamaan....:curs:Äläs ny, sehän on loistotyyppi. ;)
Äläs ny, sehän on loistotyyppi. ;)
Se on ihme ja kumma, kun 10 tunnin yövuoron jälkeen on olo kuin olis darrassa...Vaikka nukuin päivällä 8 tuntia.
Meillä yövuorossa on parasta se ettei ole pomoja pyörimässä eikä paljoa muitakaan työntekijöitä pyörimässä jaloissa ja kertomassa jotain juttuja jotka eivät kiinnosta pätkääkään.Joo, ekat parin viikon tauon jälkeen...Ysiltä taas duuniin hajoomaan...
Sama homma ensimmäisen kohdan osalta, mutta jälkimmäisessä mulla on päinvastoin. Ja asiakkaiden kännisiä urputuksia ja avautumisia on kiva kuunnella. Mutta se on normaalia ja pakko sitä on kestää...Meillä yövuorossa on parasta se ettei ole pomoja pyörimässä eikä paljoa muitakaan työntekijöitä pyörimässä jaloissa ja kertomassa jotain juttuja jotka eivät kiinnosta pätkääkään.
Mihin mennään koisimaan?voi että osaa ihmistä väsyttää..!
toissa yönä nukkuin 5h ja viimeyönä 3h.. enkä ollu ees keitolla :jahas:
byrdis, väsyttäänkö yhessä

Eikä ole, se on niin vastenmielinen että sai meikän menemään tiskaamaan....:curs:
Ootte te kyl hassuja.:wtf: Kerran meinasin kattoa sen leffan, mutta päädyin sittenkin miellyttävämpään ratkaisuun ja menin työntämään tikkuja kynsien alle

Aivan niin, tismalleen! Tää kyseinen on mun ehdoton lemppari National Lampoon -sarjasta.Ihme angsteilua täällä. Ootte vaan liian epäkypsiä tajuamaan niin syvää huumoria ja sitä hiusmallia![]()
Nii ja saatto mennä pari kuukautta et näki vilauksenkaan pomosta :DAivan niin, tismalleen! Tää kyseinen on mun ehdoton lemppari National Lampoon -sarjasta.
Mitäs Fuhrer?