Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinasin sanoa, että Prinsessa.

Jos tuun kantaa sut huomenna portaista, niin voidaan yhdessä iskee huomenna miehet, tai mä voin iskee sulle...
Vai paljastitko, että kun mä tuun sinne niin aiot iskeä mut?

häh hhääh hä?

Columbu, emmä noin kovassa kunnossa viä ole...

Ei muuten varmasti ole.

Kylläpä, ja pidennän sitä entisestään koska laitan korkkarit :D

Meinasin sanoa, että Prinsessa.

Jos tuun kantaa sut huomenna portaista, niin voidaan yhdessä iskee huomenna miehet, tai mä voin iskee sulle...

Nii varmaa meinasitkin.
Joo iske mulle paljon miehiä! Mitä enemmän sen parempi.

Sain muuten hiukan erilaisen booty callin muutama viikko sitten. Kysy että miten olis minä + 2 jätkää (joista toinen on siis mun vakio booty call), olivat silloin just tässä lähistöllä. En oikein lämmennyt ajatukselle :D Tais olla jonkinlainen kaverille kans-mentaliteetti :jahas:

kohta salille :rock: Pitää alkaa psyykkaa pikkuhiljaa.

Voit aina tulla kokeilee..
Emmä tänään. :)

Nyt suihkuun ja sitten kiharat päähän. Se on kuppia tänään. sivistyneesti tiätty :lol2:

Se on niissä perusjätkissä vikana, kun ne on niin tunteettomia...
Mut se johtuu vaan tästä kylmästä maailmasta ja sotaluonteesta. Kaveria ei jätetä ja kaverille kans...

Mä luulen, et monikaan mies ei uskalla lähtee mun mukaan jos mä pyydän niitä... ne luulee, että mulla on jotain väkivaltasia taka-ajatuksia... Ehkä mun olemus vaan paljastaa sen...

Mä voin kyllä laittaa ne tarjoon sulle juomia...

Ai keppitappelussa vai naisteniskuhommissa?

Nehän on melkein sama asia, joten molemmissa mä oon aika vaisu...

Mun keppiä on niin jyrsitty, että se menee kohta poikki ja naisteniskusta mä en tiä muutakuin, että vasen koukku uppoo aina...

Eikös se ollutkaan kaverille ei jätetä ja kaveria kans? Tällähän periaatteella me viime viikonloppuna vedettiin.. :wtf:

Ollaaks me nähty...
ne periaatteet oli vaan sen viikonlopun...

Mun peritaate on sama, kun Jack Sparrown
"Take what you want...Give nothing back!"

Se on niissä perusjätkissä vikana, kun ne on niin tunteettomia...
Mut se johtuu vaan tästä kylmästä maailmasta ja sotaluonteesta. Kaveria ei jätetä ja kaverille kans...

Mä luulen, et monikaan mies ei uskalla lähtee mun mukaan jos mä pyydän niitä... ne luulee, että mulla on jotain väkivaltasia taka-ajatuksia... Ehkä mun olemus vaan paljastaa sen...

Mä voin kyllä laittaa ne tarjoon sulle juomia...

Niin, musta tuntuu että näilläkin jätkillä on jotain lapsuuden traumoja tai vastaavaa, kun tollasia ehdotteli :(

Viimeks mukaan tarttu herra pukumies, nyt toivottavasti jotain parempaa... Ja ilmaiset juomat kelpaa aina ;)

Pää särkee ihan kamalasti ja äsken kaveri soitti että tulee käymään. Saa ite keittää kahvia, en jaksa.

e. ainii kertokaa jotain teidän miitistä :D

Now how's that possible?
En tiedä vielä, tämä on testi. Jos en ole aamusella/aamupäivällä täällä kommentoimassa mistään, niin testi todennäköisesti on epäonnistunut. ;)

Tuon JiiÄllän postaaman biisin sanat on aivan käsittämättömän koskettavat.. :haart:

Tästä tulee seuraavan wtf-miitin tunnari. Lauletaan tätä kovaan ääneen kun kuljetaan ilman paitaa pitkin erään pohjoiseurooppalaisen pääkaupungin katuja.

Se on ihan sama mitä lauletaan, kukaan ei kuitenkaan saa selvää...

Eks tää näytä ihan Stonarilta?

Moi.

En oo ollu täällä aikoihin mut eipä oo kukaan kaivannutkaan.

:marttyyri:

:(

On kaivannut...
Muttei oo uskaltanu sanoo...

Kerholaiset on kaivannut eniten...
Ja Mr. Lover Lover eniten...

edit: C: en tiä, emmä ainakaan noita juttuja kattele päivät pitkät...

kelle kyrspää, Evelle? No elä anna, se repii sut...

Back
Ylös Bottom