Columbu
Homo Reus
Ei muuten varmasti ole.:( Mun keppi onki varmasti pidempi ku sun!
...
Reinzell on päässyt pitkästä aikaa naisteniskupuuhiin: http://www.youtube.com/watch?v=Xkt6koSlIqU&feature=related
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuten varmasti ole.:( Mun keppi onki varmasti pidempi ku sun!
Ai keppitappelussa vai naisteniskuhommissa?Columbu, emmä noin kovassa kunnossa viä ole...
Ei muuten varmasti ole.
Meinasin sanoa, että Prinsessa.
Jos tuun kantaa sut huomenna portaista, niin voidaan yhdessä iskee huomenna miehet, tai mä voin iskee sulle...
Emmä tänään.kohta salillePitää alkaa psyykkaa pikkuhiljaa.
Voit aina tulla kokeilee..

Mäkin pidennän mun "sitä" entisestään, koska laitat korkkarit!Kylläpä, ja pidennän sitä entisestään koska laitan korkkarit :D

Now how's that possible?Se on kuppia tänään. sivistyneesti tiätty :lol2:
Eikös se ollutkaan kaverille ei jätetä ja kaveria kans? Tällähän periaatteella me viime viikonloppuna vedettiin.. :wtf:Kaveria ei jätetä ja kaverille kans...
Ai keppitappelussa vai naisteniskuhommissa?
Eikös se ollutkaan kaverille ei jätetä ja kaveria kans? Tällähän periaatteella me viime viikonloppuna vedettiin.. :wtf:
Se on niissä perusjätkissä vikana, kun ne on niin tunteettomia...
Mut se johtuu vaan tästä kylmästä maailmasta ja sotaluonteesta. Kaveria ei jätetä ja kaverille kans...
Mä luulen, et monikaan mies ei uskalla lähtee mun mukaan jos mä pyydän niitä... ne luulee, että mulla on jotain väkivaltasia taka-ajatuksia... Ehkä mun olemus vaan paljastaa sen...
Mä voin kyllä laittaa ne tarjoon sulle juomia...
En mä muista...Ollaaks me nähty...
Mistä miitistä?ainii kertokaa jotain teidän miitistä :D
En tiedä vielä, tämä on testi. Jos en ole aamusella/aamupäivällä täällä kommentoimassa mistään, niin testi todennäköisesti on epäonnistunut. ;)Now how's that possible?