Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paras homo olla siistiä kun tulen illalla kylään. En tule likaisessa asunnossa.

No itseasiassa vastailen tälläkin hetkellä työhaastattelumailiin. Perse kun pitikin mennä laittamaan hakemus niin moneen paikkaan, nyt ei saa hetkenkään rauhaa :D

Ei helpota vitutus yhtään.
Miettinyt olen asiaa kuitenkin.
Mitä järkeä tässä on.
Aina samaa paskaa, rikostutkintoja, valehtelua, väkivaltaa ja muuta paskaa.
Tää saa riittää minun osalta.

Ne on just niitä.
Ei niihin auta ku lämmin nyrkki ja kova k**u

E:
Fuhrör, kerran sain orastavan erektion ollessani torilla. Vedin sen esiin vihanneskojulla ja sain turpaani.

Luin ton vast äsken, hyvä ettei rahkat tullu näppikselle :lol2: :thumbs:

Biroo puhuu niin kauniita aina :haart:

menen taas kahvitunnille. kattelllaa hompit.

Ai niin vielä. Päivän most-random-hetki!

5301.jpg

Just kuuntelin Gospelrokkia, aika sattuma...

Jeesus tulee...

Ota koppi...

Vois mennä ryöstämään pankin kun on muutenkin asiaa sinne. Sukkahousut päähän ja kuulapistooli taskuun. Se on moro, sano poro, joka halus olla niin kuin naapurin horo!

HELVETIN HELVETTI! Mun puuhelmet katkes kahvitauolla! Vittu! :itku:

sain 80€ sakon ku ei ollu lippua lähijunassa :D menin samantien ostaa matkakortin ja heti seuraavassa junassa oli taas tarkastajat :eek::eek:
onneks oli sitten kortti, en tosin ihan heti jaksa tuota sakkoo maksaa..

:D Voi raukkaa, kävi sitten sama homma kuin mun bulldog-korulle. Aina saa uusia...

Mä keräsin ne helmet kasaan ja elvytän ton korun vielä! Palvellut niin hyvin läpi elämän nuo perkeleet.

Ku ne ei meinaa pysyä ku ne on naisia ja ajattelee aina niin ikävästi et ne ei riitä ja blaa blaa, kyllä sä tiedät mitä shaissea naiset aina jauhaa :D Ja sit on vielä se tunnepuoli..
Humpuukia. Pah. :rolleyes:

Kello taas noin kolme ja taas täällä viettämässä työpäiväni viimeistä tuntia. Ei paha. Palaveri vaan ei ollut kovin onnistunut. Istuin esimiestä vastapäätä kun hän selitti uuden toimipisteen mahdollisista positiivista puolista ja nielin kyyneleitä sisimmässäni. Voi vittu.

Pääseekö jollekin töihin, pliis??!!

Humpuukia. Pah. :rolleyes:

Kello taas noin kolme ja taas täällä viettämässä työpäiväni viimeistä tuntia. Ei paha. Palaveri vaan ei ollut kovin onnistunut. Istuin esimiestä vastapäätä kun hän selitti uuden toimipisteen mahdollisista positiivista puolista ja nielin kyyneleitä sisimmässäni. Voi vittu.

Pääseekö jollekin töihin, pliis??!!
Mulla olis kodinhoitajan paikka auki, toimipiste Turun keskusta. Työhön kuuluu majoitus ja täysi ylläpito.

Mulla olis kodinhoitajan paikka auki, toimipiste Turun keskusta. Työhön kuuluu majoitus ja täysi ylläpito.
Täytyypi harkita asiaa.......vakavasti. ;)

Onks se niin, että mä hoitaisin kodin ja sä ylläpitäisit mua?

Täytyypi harkita asiaa.......vakavasti. ;)

Onks se niin, että mä hoitaisin kodin ja sä ylläpitäisit mua?
Jep, työnkuvaasi kuuluu kuitenkin näissä olosuhteissa pikkuvaltikkani ylläpitäminen.

Jaaha, minä kiitän teitä WTF-läisiä tästä kesästä! Ei olisi kesästä tullut mitään ilman teitä. :haart:

(aika enää ratsata työpisteestä kaikki mikä irti lähtee, ja painella pihalle.)

Jep, työnkuvaasi kuuluu kuitenkin näissä olosuhteissa pikkuvaltikkani ylläpitäminen.
Niin siis mikä on näissä olosuhteissa?

Jaaha, minä kiitän teitä WTF-läisiä tästä kesästä! Ei olisi kesästä tullut mitään ilman teitä. :haart:

(aika enää ratsata työpisteestä kaikki mikä irti lähtee, ja painella pihalle.)
Kokeile kans materiaalivarastoa tai vastaavaa, siel on kans usein kivoja juttuja. :haart:

Syön karkkia:kuola: Vituttaa kun tänään pitäs lähtee joku fuckin pesukone kantamaan, ei pääse vetämään päikkäreitä:(

Back
Ylös Bottom