Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Dinho, koska mennään keitolle?
Sopalle?
Punsille?
Muusille?
TUUUSENTAUSENILLE!!

Ens vuonna, miitissä? Vai pidetäänkö minimiitti minimaalisesti sitä ennen?
Pidetään. Suunnittelin karauttavani heti töiden jälkeen junaan, armoton känni päälle ja tampesterilla kaadun lämpinään syliisi. Let the party begin!

Heitetään vadillinen skermaa päälle ja sit nuollaan ne porukassa...
tai näin mä oon kuvitellu, ei noista keijoista koskaan tiedä...

Siihen kait liittyy jotenkin ne kepit ja ketjut, mitkä kukin tuo mukanaan...
Siellä heitetään niin paskaa ja tylsää läppää, että tekee mieli tappaa itsensä.
tai ainakin kaikki muut...

kaikki salaa naisista haaveilee, muttei kukaan koskaan mitään tuu saamaan, sitten voidaan hyvällä omallatunnolla heittää keijoläppää, joskin syvällä mielessä se pieni homonalku viiltää ikävästi... Vuosien jälkeen kaapista tuleminen ei olisi vaikeaa, mutta silti outoa kavereille... Täällä se kuitattaisiin taas sillä samalla "tää oli vaan läppää" tokaisulla...

wtf?
häh hähäh

Oliko hyvä? Kannattaako katsoa?

On hyvä, tosin saattaa olla vaikea päästä sarjaan kiinni jos ei ole seurannut alusta asti.

Hahaah, aloin kirjottelemaan mukamas ruotsin ainetta mutta löytypä kirjan taka-kannesta viime vuotinen aine. Vasta kolmas kerta tuolla kurssilla:jahas:

Vituttaa lopettaa nää duunit kyllä. Nyt viimeiselle lounaalle.

Heitetään vadillinen skermaa päälle ja sit nuollaan ne porukassa...
tai näin mä oon kuvitellu, ei noista keijoista koskaan tiedä...
Nam nam ;) Lopuksi tehdään herkullinen suklaajuna, suklaata saa maistella ja haistella ja vaikka vähän sormellakin koittaa.

On hyvä, tosin saattaa olla vaikea päästä sarjaan kiinni jos ei ole seurannut alusta asti.
Katsoin ensimmäisen tuotantokauden, toisen eka jakso on digiboksilla.

Hahaah, aloin kirjottelemaan mukamas ruotsin ainetta mutta löytypä kirjan taka-kannesta viime vuotinen aine. Vasta kolmas kerta tuolla kurssilla:jahas:
Älä huijaa, jos huijaat, et opi! :kukkahattutäti:

No voihan homo, 20 sanaa puuttuukin tosta.

kaikki salaa naisista haaveilee, muttei kukaan koskaan mitään tuu saamaan, sitten voidaan hyvällä omallatunnolla heittää keijoläppää, joskin syvällä mielessä se pieni homonalku viiltää ikävästi... Vuosien jälkeen kaapista tuleminen ei olisi vaikeaa, mutta silti outoa kavereille... Täällä se kuitattaisiin taas sillä samalla "tää oli vaan läppää" tokaisulla...
Tuo sun editointi oli pelottavan tosi.

Ja ne mun heterojutut siellä miitissä oli sit vaan läppää, kai te uskotte?

Joo...
sama mulla...

Hmmmmmmmmmmmmmmm.............

Back
Ylös Bottom