Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vedät noita kaikkia sekasin niin saat hyvän krapulan :urjo:Onneks mulla on vielä miitistä jäljellä bissee, lonkeroo, vodkaa ja wishkya.
Sekin on totta. Ite saisin noista Dinhon juomista mega jysärin :DBiroo: Tässä iässä krapula on heikkouden merkki. ;) :kippis1:
Itsellä ei edes ilme värähtäisi. Punaviini on akileen kantapääni. :urjo:Sekin on totta. Ite saisin noista Dinhon juomista mega jysärin :D
Kumma juttu. Join ite kerran pullollisen punkkua eikä ollut yhtään jysäri. Keitäs sit taas kunnon myrkkykahvit että pääset rappaamaan pönttöä.Itsellä ei edes ilme värähtäisi. Punaviini on akileen kantapääni. :urjo:
Nytpä viimeinen aamukahviTUNTI kesälikkojen perässä. Sinne siis. --->
Niin varmasti tollasella pervertikolla niinkun sinä.Jokainen päivä on ihmeellinen, NOT.
Ei pullo punkkua nyt missään tunnu, mutta kokeile sellaista pahvisalkkua pohjiksi. Takaan, että aamulla tiedät sen juoneesi.Kumma juttu. Join ite kerran pullollisen punkkua eikä ollut yhtään jysäri. Keitäs sit taas kunnon myrkkykahvit että pääset rappaamaan pönttöä.
Kai se pitää sit kokeilla :kippis1:Ei pullo punkkua nyt missään tunnu, mutta kokeile sellaista pahvisalkkua pohjiksi. Takaan, että aamulla tiedät sen juoneesi.
Kyllä se kakka taas tuolla takapaksissa kutittelee, kun sumpit on saatu mukavasti imaistua.
Itse en taida sitä virhettä mennä uusimaan. Valkkaria voisi kyllä ostaa illaksi. Perus kahdenkympin laatuviinisalkku tuo esiin kultivoituneen puoleni.Kai se pitää sit kokeilla :kippis1:
Mikäs tämä puoli sitten on?Itse en taida sitä virhettä mennä uusimaan. Valkkaria voisi kyllä ostaa illaksi. Perus kahdenkympin laatuviinisalkku tuo esiin kultivoituneen puoleni.
Seuramiespuoleni.Mikäs tämä puoli sitten on?