Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Dexter.

Noni, nyt löyty se työsopparikin huomista varten. Ainoat huomioonotettavat merkinnät siinä on, että tarvittaessa suostun ilta,- lauantai- ja sunnuntaitöihin korvausta vastaan. Työnkuvakin on suht selkeesti merkattuna siinä joten toivotaan, että laki on mun puolella huomisessa paliksessa esimiehen kanssa. Perkele.

:D

Oliko siinä sitä yhtä kohtaa? Astutko tuhon eteen yksinään vai tukihenkilön kanssa?:D

Oliko siinä sitä yhtä kohtaa? Astutko tuhon eteen yksinään vai tukihenkilön kanssa?:D
Yksin astun, tukihenkilöt hurraa taustalla (vitun pelkurit :D).

Työtehtävät on selkeästi määriteltyinä ja sitoutumiset kans, eli ei käytä hyväkseen tai kerro sivullisille liikesalaisuuksia yms. yms.

Mut mites sitten sellainen kohta kuin:

"Muuta: Siltä osin kuin työehtoja ei ole määritelty tällä työsopimuksella, noudatetaan voimassa olevien lakien ja asetuksien säännöksiä."

Vähän kyllä jännittää toi huominen, että mitä meinaavat oikeasti mulle ehdottaa. Ikävä siinä on sekin, että nykyinen esimies ei ollut tarpeeksi pitkään talossa ymmärtääkseen (tai kiinnostaakseen) mun hommat siellä. Mulla on sentään jo kohta 7 vuoden työkokemus tosta paikasta, joista kuusi vakituisena. Me ollaan perhettä siellä. Harmi, että unohdin ostaa sen vedenkestävän ripsarin tänään. Sille ois varmaan käyttöä huomenna.....

Sori pitkä postaus.

Moro.

Mulla on munakarva näytöllä. Tai sit se on rintakarva.

Otin irti, en vieläkään osaa sanoa kumpi se on.

Katsoiko kukaan Contenderia tänään? Miten Brinkley ja Luoti ajautuivat matsiin? Voittiko Brinkley kilpailun ja haastoi sitten? Missasin ekat puoli tuntia.

Back
Ylös Bottom