Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Harjoitan pidättyväisyyttä. Katsoa saa, muttei koskea.....
....ellei iske liian kovat vieroitusoireet. ;)
Tekeeks sun Fuhrer vielä mieli läpsiä naisia, vai pääsitkö siitä mieliteosta jo yli? :D

Mulla alkoi ihan odottamatta seisomaan tänään kävelymatkalla kaupasta kotiin....kummallista....
Näit kuitenkin harakoita parittelemassa.Mulla alkoi ihan odottamatta seisomaan tänään kävelymatkalla kaupasta kotiin....kummallista....
Pitäis. Piste.Tosta tulikin mieleen, et pitäiskö sitä ihan vipiksi ryhtyä....:jahas:
Ei mua ainakaan tollasella nimellä oo kutsuttu. Mun keijokaverit on antaneet mulle lempinimen Speedy Gonzales.Siks tätä ex-wtf-ketjun vakioporukkaa kutsutaankin pakkiksen pikakivääri-osastoks..
Ihan dorkaa hommaa tommonen, pitää nussutella niin kauan ku kaikki toimii!
Eipä erikoisesti, ellet sit pidä siitä.. ;) Pikku taputtelut jonku takapuolelle kyl toimis tähän väliin hyvin![]()

Ei kasvoille kiitos.Jos mä vaan T-Byrd vedän sua turpaan?
Joo.Pitäis. Piste.
Pitäis.Pitäis kans varmaan V (ahaa) i (te) p (allis) ostaa.
Ootko tosissas? :wtf:VIPit ovat vain kovin kalliit nykypäivänä. Sellainen statussymboli.
T-Byrd, miten olisi hyvin useasti ja nopeasti todella huonoa seksiä? Laatu ja määrä korreloivat mielestäni.
Nyrkki kylkeen ja suukko poskelle! :haart:Ei kasvoille kiitos.
No kyllä siinä' itse asiassa oli kaivuri tonkimassa kuoppaa....Näit kuitenkin harakoita parittelemassa.
I knew it.No kyllä siinä' itse asiassa oli kaivuri tonkimassa kuoppaa....
Kimssonilla on hyvä signature :D
Vain parasta teille, rontit!Eks olekin.