Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla alkoi ihan odottamatta seisomaan tänään kävelymatkalla kaupasta kotiin....kummallista....

Harjoitan pidättyväisyyttä. Katsoa saa, muttei koskea.....

....ellei iske liian kovat vieroitusoireet. ;)

Tekeeks sun Fuhrer vielä mieli läpsiä naisia, vai pääsitkö siitä mieliteosta jo yli? :D

Ihan dorkaa hommaa tommonen, pitää nussutella niin kauan ku kaikki toimii!
Eipä erikoisesti, ellet sit pidä siitä.. ;) Pikku taputtelut jonku takapuolelle kyl toimis tähän väliin hyvin :kuola:

Mulla alkoi ihan odottamatta seisomaan tänään kävelymatkalla kaupasta kotiin....kummallista....

Säki oot niin nuori vielä et toi on ihan normaalia :D
Mulla käy vähän väliä tota, kaikkein ärsyttävintä on jos istuu jossain kahvilla ja sattuu näkemään jonku naaraan mikä miellyttää silmää ni se on heti 10-15 peitsi tanassa :wtf: Aamuista puhumattakaan..

Jos mä vaan T-Byrd vedän sua turpaan?

wasted: kokeileppa saada moinen instant-erection työpaikalla. Awkward!

Ihan dorkaa hommaa tommonen, pitää nussutella niin kauan ku kaikki toimii!
Eipä erikoisesti, ellet sit pidä siitä.. ;) Pikku taputtelut jonku takapuolelle kyl toimis tähän väliin hyvin :kuola:

Kyllä mulla nykyään on valttia se laatu, ei se määrä. :thumbs: Ja sitten kun on löytänyt sen laadun, niin voi sitä määrääkin nostaa. :hyper:

VIPit ovat vain kovin kalliit nykypäivänä. Sellainen statussymboli.
T-Byrd, miten olisi hyvin useasti ja nopeasti todella huonoa seksiä? Laatu ja määrä korreloivat mielestäni.

Jos mä vaan T-Byrd vedän sua turpaan?
Ei kasvoille kiitos.

Pitäis. Piste.
Joo.

Pitäis kans varmaan V (ahaa) i (te) p (allis) ostaa.
Pitäis.

VIPit ovat vain kovin kalliit nykypäivänä. Sellainen statussymboli.
T-Byrd, miten olisi hyvin useasti ja nopeasti todella huonoa seksiä? Laatu ja määrä korreloivat mielestäni.
Ootko tosissas? :wtf:

No niin pupujussikat. Puolen tunnin viihdytysaika menikin jo umpeen (kiitos tästä). Lähdenkin mutsia moikkaamaan Stockan kellon alle ja sitten luultavimin palaan taas illemmalla hakemaan viihdykettä lisää. Tää on addiktoivaa. Moissun!

säikähin tota "ei kasvoille" kun luulin että puhuttiin jostain muusta ku väkivallanteosta..
Hejssan sulleki, voitte tulla molemmat käymään mun luona illalla.. ;)

Moinen herättää täällä orastavan erektion jo vain ajatustasolla!

Back
Ylös Bottom