Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Join kahvia, hemmetti kun ei saa ikinä nukkua tarpeeksi :) Jospa tässä kykenis kohta lähtemään salille ja sitten taas kirjoittelemaan ja lueskelemaan.

Kylläpä kahvi maittoi, on taas eri reipas olo.

Biroo, Kyllikkiä?

Stander, mun äiti soitti mulle viime viikolla, että mun isä oli soittanut sille, että siellä on huono ilma ja pimeätä ja että minun pitää kuulemma ajaa varovasti kotiin. :david::arvi:

e. KimKim, oliko sopivan jäykkää tavaraa?

Kun itse keittää kahvinsa, saa juuri sellaista kun sattuu tulemaan. Perkeleen laiskat toimistoämmät ei olleet keittäneet sitä mulle. Omapa oli virheensä, kitkerä paska ála kimsson saa aina suolen liikkeelle. :haart: Mikään ei herätä työaamuna paremmin kuin vatsan vellonta ja vessasta kaikuva viiltävä tuskan ulina. Hyvät setit oli, ja kofeiiniaddiktiosta johtuva päänsärkykin saatiin pois.

Mitä poja?

Mikään ei herätä työaamuna paremmin kuin vatsan vellonta ja vessasta kaikuva viiltävä tuskan ulina. Hyvät setit oli, ja kofeiiniaddiktiosta johtuva päänsärkykin saatiin pois.
Ettei olisi käynyt kuin minulle kerran duunissa. Istuin paskalla ja juuri kun papatus (huom. varpusparvi efekti) on kovimmillaan, niin pomo avaa oven ja tuijotamme toisiamme kiusallisen tovin....:5:

e. No laitetaan nyt tännekin.. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?p=1739506&highlight=pomo#post1739506

Stander, mun äiti soitti mulle viime viikolla, että mun isä oli soittanut sille, että siellä on huono ilma ja pimeätä ja että minun pitää kuulemma ajaa varovasti kotiin. :david::arvi:
Ihania nuo vanhemmat, kun ne aina huolehtii sut mielipuolisuuden partaalle. :hyvä:
Ettei olisi käynyt kuin minulle kerran duunissa. Istuin paskalla ja juuri kun papatus (huom. varpusparvi efekti) on kovimmillaan, niin pomo avaa oven ja tuijotamme toisiamme kiusallisen tovin....:5:
Ai, se olikin sun stooris. Vittu että repesin sille aikoinaan...Vieläkin hymyilyttää.

Tulikin tosta jutusta mieleen kun joskus istuin Helsinki-Vantaan lentokentällä paskalla. Koko vessassa oli muuten iha hiljaista ja luulin olevani siellä yksin kun yht äkkiä alkoi kuulumaan kauhea ähinä ja puhina. Pienen hetken sitä kuului sitten kuului sellanen iloinen molskahdus. En voinut enää pidetällä naurua kun tämän molskahduksen jälkeen tuli sellainen helpottunut huokaus. Repesin täysin.

Arvaa kuka?

pamela-anderson-makeup0801.jpg

Back
Ylös Bottom