Maksan kädellä luonnossa.maksatko käteisellä vai luonnossa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maksan kädellä luonnossa.maksatko käteisellä vai luonnossa?
Olet runkkariMaksan kädellä luonnossa.

ihanaa. olenkin aina halunnut kokea brasilian sademetsän käsituntumalla.Maksan kädellä luonnossa.
Se joka toista sanoo, on itte.Olet runkkari![]()
Onhan siellä puskaa, mitä koluta.:haart:ihanaa. olenkin aina halunnut kokea brasilian luonnon käsituntumalla.
Varoittiko se sua likaisista boxereista?Aamukahvit juotu, vielä kun saisi mutsin puhelinhössötykset mielestä pois. Stana! :curs:
Käski kääntämään aina silloin tällöin, jossen viitsi niitä pestä.Varoittiko se sua likaisista boxereista?
:arvi:Miltäs kahvi maistui?Kylläpä kahvi maittoi, on taas eri reipas olo.
Ettei olisi käynyt kuin minulle kerran duunissa. Istuin paskalla ja juuri kun papatus (huom. varpusparvi efekti) on kovimmillaan, niin pomo avaa oven ja tuijotamme toisiamme kiusallisen tovin....:5:Mikään ei herätä työaamuna paremmin kuin vatsan vellonta ja vessasta kaikuva viiltävä tuskan ulina. Hyvät setit oli, ja kofeiiniaddiktiosta johtuva päänsärkykin saatiin pois.
Ihania nuo vanhemmat, kun ne aina huolehtii sut mielipuolisuuden partaalle. :hyvä:Stander, mun äiti soitti mulle viime viikolla, että mun isä oli soittanut sille, että siellä on huono ilma ja pimeätä ja että minun pitää kuulemma ajaa varovasti kotiin.:arvi:
Ai, se olikin sun stooris. Vittu että repesin sille aikoinaan...Vieläkin hymyilyttää.Ettei olisi käynyt kuin minulle kerran duunissa. Istuin paskalla ja juuri kun papatus (huom. varpusparvi efekti) on kovimmillaan, niin pomo avaa oven ja tuijotamme toisiamme kiusallisen tovin....:5: