Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ole mistään löytänyt Baggion julistetta. Minun täytyy tyytyä Jari Litmanen hiirimattoon.laitoin muuten terminaattori kakkosen leffa julisteen pari tuntia sitten seinälle. tuli todella nostalgiset fiilikset.
baggio on kyllä kunnon guido.En ole mistään löytänyt Baggion julistetta. Minun täytyy tyytyä Jari Litmanen hiirimattoon.
tuonne kyllä mahtuu, mutta ethän ole liian iso mies? itsekkin nimittäin vietän aikaa aika paljon vaatekomerossa.Tahtoisin muuttaa Fuxin vaatekaappiin asumaan.
itse en työtä pelkää. saman verra rahaa sieltä saa vaikka paskaa työtä olisikin. varsinkin pidit erittäin paljon siitä omistajasta. todella mukava. ja vakituinen työpaikkakin olisi siinä.Koti pitsa on muuten aika vituttava työpaikka. Ollut siellä ja nähnyt.
Oon syönyt ja ollu töissä ;)Itsekin olen siellä syönyt joskus, ja vitutti myös.
jos palkka on kunnollinen niin mikäs ettei!Tulet Fuxi minun rantabaariin Brasiliaan vääntämään pitsoja, sitten joskus.
Ei vais. Vois hakea neljännen aamukahvin tähän väliin.
Kyllä minä maksan hyvin, mutta ainoastaan sinulle.jos palkka on kunnollinen niin mikäs ettei!
kunhan siellä ei mitää pakkioita pyöri. ronaldolle pyörättäisin kyllä semmoset pitsat että ai ai.
e: itse söin kerran kotipitsassa pitsan mihin kuului kinkku, jauheliha, pekoni, kabab ja katkarapu. se oli maittava pitsa se.
maksatko käteisellä vai luonnossa?Kyllä minä maksan hyvin, mutta ainoastaan sinulle.
Rakennutan itselleni punttisalin sinne, enkä käy siellä koskaan.