Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo mielummin jonkun muun spermat, pieni cumswapping piristää kummasti kahvihetkiä.

Tahtoisin muuttaa Fuxin vaatekaappiin asumaan.

Itsekin olen siellä syönyt joskus, ja vitutti myös.

Tahtoisin muuttaa Fuxin vaatekaappiin asumaan.
tuonne kyllä mahtuu, mutta ethän ole liian iso mies? itsekkin nimittäin vietän aikaa aika paljon vaatekomerossa.
Koti pitsa on muuten aika vituttava työpaikka. Ollut siellä ja nähnyt.
itse en työtä pelkää. saman verra rahaa sieltä saa vaikka paskaa työtä olisikin. varsinkin pidit erittäin paljon siitä omistajasta. todella mukava. ja vakituinen työpaikkakin olisi siinä.

Tulet Fuxi minun rantabaariin Brasiliaan vääntämään pitsoja, sitten joskus.

Ei vais. Vois hakea neljännen aamukahvin tähän väliin.
jos palkka on kunnollinen niin mikäs ettei!

kunhan siellä ei mitää pakkioita pyöri. ronaldolle pyörättäisin kyllä semmoset pitsat että ai ai.

e: itse söin kerran kotipitsassa pitsan mihin kuului kinkku, jauheliha, pekoni, kabab ja katkarapu. se oli maittava pitsa se.

Lähden kahvitauolle, ennenkuin tulee paskahätä kaikesta tästä pitsapuheesta.
Kahtellaan. :haart:

jos palkka on kunnollinen niin mikäs ettei!

kunhan siellä ei mitää pakkioita pyöri. ronaldolle pyörättäisin kyllä semmoset pitsat että ai ai.

e: itse söin kerran kotipitsassa pitsan mihin kuului kinkku, jauheliha, pekoni, kabab ja katkarapu. se oli maittava pitsa se.
Kyllä minä maksan hyvin, mutta ainoastaan sinulle.

Rakennutan itselleni punttisalin sinne, enkä käy siellä koskaan.

Back
Ylös Bottom