Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

E: Vaikka olen aiemminkin sanonut niin ilmaisen jälleen tyytymättömyyteni sun bloginpäivitysvaihtiasi kohtaan. Nyt rustaat muutaman mukavan runonpätkän rotumiehen iloksi :)
Kai mä sun mielikses voisin sinne jotain mouhota kun saan kunnon amokin taas päälle, nyt on kuitenkin kahvitauko ja sitten katoan erään neidin kanssa arkistoon. ;)
"Kimsson, do I smell rape?"
- "Nah, it's just the chloroform..."

onko weak kasvanut aikuiseksi nyt kun seurustelee astetta vanhemman naisen kanssa? muistan vielä sen kuin eilisen kun weakiltäkin lähti varsin levottomia juttuja. kuvailtiin kakka pökäleen putoamisia pönttöön ym. semmoista hauskaa.

se oli elämää se.

ostin tänään muuten r kioskilta kinkku sandwitsin. oli tosi hyvän makuinen.
No emmää sitten tiijä onko se naisen vika, mutta jotain muutosta on kyllä tapahtunut :D. On muuten tapahtunut jatkuvasti intistä pääsemisen jälkeen :wtf:.

Kyllä me parahin JP-Fucks pärjätään.

Huppe kanssa.

Kai mä sun mielikses voisin sinne jotain mouhota kun saan kunnon amokin taas päälle, nyt on kuitenkin kahvitauko ja sitten katoan erään neidin kanssa arkistoon. ;)
"Kimsson, do I smell rape?"
- "Nah, it's just the chloroform..."
Arkistot on pelottavia paikkoja, niissä kun voi sattua mitä vaan :dance: Eipä mene mullakaan liian hyvin, just pistin viimeiset roposeni valkoiseen jauheeseen (eikä sitten kuvitella mitään tuhmia, kysehän on vain kokkelista) :rolleyes:

mitä vikaa kissoissa on? Mun yks kaveri meinaa alkaa miestenvihaajaks vanhempana ja muuttaa mökkiin asumaan kissojensa kanssa :D
Erehdyin hetkeksi luulemaan, että puhuit minusta. :D

Kissat on ihania. Karvaisia, kehrääviä, ja varsin kiitollisia olentoja. Kunhan niille muistaa antaa ruokaa ja rapsutusta.

haha :D Onks se sunki suunnitelma?
Ehkä me hankitaan vierekkäiset mökit sen sun kaverin kanssa ja välillä lähetellään kissoja toisillemme yökylään.:lol2:

e: Mutjoo, on kyllä tarkoitus sellanen palleroinen seuraksi hankkia tässä piakkoin luulisin, sit saa tulla paijailemaan jos haluu

Ehkä me hankitaan vierekkäiset mökit sen sun kaverin kanssa ja välillä lähetellään kissoja toisillemme yökylään.:lol2:

e: Mutjoo, on kyllä tarkoitus sellanen palleroinen seuraksi hankkia tässä piakkoin luulisin, sit saa tulla paijailemaan jos haluu

okei :D Voitte sit vihoissanne (lue:puutteessa) huitoa toisianne luudilla :D

okei :D Voitte sit vihoissanne (lue:puutteessa) huitoa toisianne luudilla :D
Tai heitellä toisiamme niillä kissoilla jos ei luutaa heti löydy kätösen ulottuville :hyvä:

...sitä luutaa voi käyttää sitten ihan muihin puuhiin :rolleyes:

hoff.jpg

Lähetäänkö yhdelle:D

Uhhuh!

Mä oon kissa...

Voiks olla mahdollista, että työnantaja voi pakottaa sut johonkin hommaan vasten tahtoas? Esim. muutosten tullessa ovat pomot tehneet päätöksen keskenään ja sä joko suostut siihen, itket ja suosut siihen tai painut hevon kuuseen siitä duunista?

Aika tananmoinen tilanne vastassa...:wtf:

Back
Ylös Bottom