Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei oo uus tukka, kuva on 2,5 vuotta vanha.
Mul on pitkät vaaleet :haart:

Siis hyi helvetti. Toi hämähäkki mikä asuu tossa yhen kameran linssin päällä, eli sen maha näkyy kivasti täällä monitorista, on nyt tehny poikasia ja varmaan mua kiinnostaa katella ku ne vipeltää menemään tossa verkolla. YÖKS!!!!

Kivat kuitenkin nuo hiukset. Ota ne verkot pois niin ei kävele enää...

Siis hyi helvetti. Toi hämähäkki mikä asuu tossa yhen kameran linssin päällä, eli sen maha näkyy kivasti täällä monitorista, on nyt tehny poikasia ja varmaan mua kiinnostaa katella ku ne vipeltää menemään tossa verkolla. YÖKS!!!!

Tuhoa ne.

^^Komppaan. Lyhyt tukka on muutenkin mun mielestä tytöillä jotenkin kivempi?

Näyttää enempi poikamaiselt? :D

Siis miten helvetissä saan noi hämähäkit pois kameran päältä, joka on asennettu 15metrin korkeuteen? Ehei, täytyy oottaa talvea, että ne kuolee.

Mulla on ollu lyhyttä ja pitkää, vaaleeta ja tummaa ja kaikki sopii kuulkaas hyvin!

Nälkä ja tylsää. Ja myös vituttaa. Ja harmittaa, suututtaa ja väsyttää. Tänään en kyl meekään salille, voisin puntata vähä kotona ja nukkuu koko illan.

Siis miten helvetissä saan noi hämähäkit pois kameran päältä, joka on asennettu 15metrin korkeuteen? Ehei, täytyy oottaa talvea, että ne kuolee.

Mulla on ollu lyhyttä ja pitkää, vaaleeta ja tummaa ja kaikki sopii kuulkaas hyvin!

Leikit vähän spaidermania?

Ei ei kyl tummat on paremmat.. grrr.. senkin tiigeri!

Hihii, no talveen ei ole enää pitkä matka, onneksi. Oikea asenne ;)

No, oon tässä vuosien varrella huomannut, että joka toisen mielestä lyhyt on parempi, joka toinen tykkää pidemmästä. Toiset tummasta, toiset vaaleasta.
Sorry nyt vain, mutta en todellakaan laita hiuksiani kenenkään muun kuin itseni vuoksi. Tykätkää mistä tykkäätte.

No, oon tässä vuosien varrella huomannut, että joka toisen mielestä lyhyt on parempi, joka toinen tykkää pidemmästä. Toiset tummasta, toiset vaaleasta.
Sorry nyt vain, mutta en todellakaan laita hiuksiani kenenkään muun kuin itseni vuoksi. Tykätkää mistä tykkäätte.

No ei oo kukaan pyytänyt laittaankaan. Ja kyllä se totuus on että kaikki naiset tykkää tummasta ja pitkästä.

Jumala on tie, totuus ja elämä.

No niimpä. Ota vähän karkkia tästä setä antaa.. nii rauhotut.

Nälkä ja tylsää. Ja myös vituttaa. Ja harmittaa, suututtaa ja väsyttää. Tänään en kyl meekään salille, voisin puntata vähä kotona ja nukkuu koko illan.

Samixiii.... Sillä erolla et pakko mennä purkamaan agret salille.

Vituttaa kun ehkä 5 ystävää ja niistäkään kolmea ei nää n.2-6 vuoteen.

Back
Ylös Bottom