Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta, pienet kakkatapiirit! Parempaa työpäivää kaikille. Laa laa laa.
Qanilla on hyvät keuhkot.

Jos sitä fyffee tuliski hyvin niin mikäs siinä sitten ois. No, ens listassa ei oo yhtäkään lauantaita ja vaan yks sunnuntai, eli sit menee niin kuin pitääkin.

Onkohan mulla krapula? Kävi hiukan normipäivät eilen.
Mitä haittaa moisista keuhkoista voisi muka olla?! itsehän taputtelisin niitä kernaasti. leipoisin. vaivaisin. kohottaisin pullaa!

Onkohan mulla krapula? Kävi hiukan normipäivät eilen.
Mitä haittaa moisista keuhkoista voisi muka olla?! itsehän taputtelisin niitä kernaasti. leipoisin. vaivaisin. kohottaisin pullaa!
Krapulapanetusta ilmassa? ;)

Aina pitää olla tukevat liivit, ettei maan vetovoima vaikuta liian aikasin. Ja sellaset, jos haluu vähänkin nätimmät, maksaa. Ryhti on vaikee pitää -> selkäkipuja.

Mut onhan ne pieniä juttuja siihen verrattuna, miten kauniit ne on ;)

Kimsson:lol2:
Biroo :dance:
Krapulapanetusta ilmassa? ;)
Puoliseisokki täällä kohta ilmassa on. An awkward moment - office style.
Aina pitää olla tukevat liivit, ettei maan vetovoima vaikuta liian aikasin. Ja sellaset, jos haluu vähänkin nätimmät, maksaa. Ryhti on vaikee pitää -> selkäkipuja.

Mut onhan ne pieniä juttuja siihen verrattuna, miten kauniit ne on ;)
Totta puhut, ei minua kiinnosta mitä liivi maksavat tai jos selkääsi särkee, kuhan näytät tuolta jatkossakin. :haart:

Sukkulajuna Venukseen

Qan, voisit hakata tuon Kimssonin. Sais kerrankin yks naistenhakkaaja ansionsa mukaan.

Hakkaako se naisia? Mä oon ihan väsynyt ja voimaton, ei nyt oo mielenkiintoa hakata ketään :(

Onks Qanil uus tukka? Paljon se sokee otti tosta?

Ei oo uus tukka, kuva on 2,5 vuotta vanha.
Mul on pitkät vaaleet :haart:

Siis hyi helvetti. Toi hämähäkki mikä asuu tossa yhen kameran linssin päällä, eli sen maha näkyy kivasti täällä monitorista, on nyt tehny poikasia ja varmaan mua kiinnostaa katella ku ne vipeltää menemään tossa verkolla. YÖKS!!!!

Jaa.. tuo tumma on paljon kivempi kuin se vaalea.

Back
Ylös Bottom