Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paha sanoa tähän hätään. Joltain huoltsikalta ehkä? Epäilen kyl...

Enää pari tuntia jäljellä :) 11 yötä takana jo. Töitä siis. Enää yks, ja sit pääsee pohojammaalle ryyppäämähän!

Huomenta! Parin tunnin päästä lento NYCciin O.o :jännäkakat:

fedit: ei oikeesti oo jännäkakkoi.

Huomenta puppelit. Uusi päivä edessä!

Huomenta taas, pikku kusimurmelit. Eiköhän aloiteta aamu heti teemaan sopivasti?

follow-your-heart.png

Hiiohoi!! Tää on tällanen wtf-sekoiluchatti :D

Mä oon saanut ajan hienosti kulumaan tän aamun, oon päivitellyt vartiointiohjetta ja tehnyt sinne kaikkia hauskoja lisäyksiä :evil:

ONKO TEILLÄ JOTAIN NAISIA TÄÄLLÄ????!!

Originally posted by Qan

Ai WTF-keijoilla? :hyper: Tännehän on majoittunu kaikki Das ÜberGeight :rock:

Hiiohoi!! Tää on tällanen wtf-sekoiluchatti :D

Mä oon saanut ajan hienosti kulumaan tän aamun, oon päivitellyt vartiointiohjetta ja tehnyt sinne kaikkia hauskoja lisäyksiä :evil:

Ei täälä mitään sellaisia ole!

Siis mikäs siinä on niin helkutin vaikeeta ymmärtää, ettei toisten maksetuille tolppapaikoille voi ajaa sillon kun sattuu huvittamaan? Kaikki paska kaatuu mun niskaan, koska en vahtinut 900 paikkasta parkkipaikkaa, että kukaan ei aja väärälle paikalle!!!! :david:

Mainittakoon, ettei mulla edes ole listaa siitä, kenen on mikäkin paikka, joten tää vartioiminen on melko helppo homma :thumbs:

Just juon kahvia tässä ja katon maanantain serranoita. Kohta pitäs alkaa lukemaan ruotsia:(

Qan: Sullahan on siel kädet täynnä hommia ni miten kerkeet tääl kirjottelee? :eek:
Mä oon niin nopee :dance2:

Mun työkaverit aina valittaa, että "Ei ehtinyt edes syödä kun oli niin kauhee kiire!" En tajuu, mitä ne tekee. Mä hoidan kaikki hommat asiallisesti, mut ripeesti ja maltilla ja mulle jää aikaa syödä vaikka kymmenen kertaa ja surffailla netissä. En ymmärrä, miten ne ei onnistu siinä? :wtf:

Back
Ylös Bottom