Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos sul on 900ruudun parkkipaikka valvottava ni ei siin kyl kauheesti ehi pitää ruokiksia :lol2:
Miten sellasta voi edes vahtia?
Noh siis eihän se nyt oikeestaan oo mun tehtävä edes, mutta kaikki niin luulee, että siihen ois jotakin mahdollisuuksia? :D Ei tästä edes näe koko aluetta.

Nimenomaan, siis miksei ihmiset voi olla ajamatta muiden paikoille?

Isolla pomolla on iso Volvo ;)

Ei tääl oo isoja naispomoja. Täällä on pidetty peruasiat kunnossa: Isot pomot on miehiä ja kauniit naiset niiden assistentteja. Tj:n sihteeri on malli :D

Hihhih, olisitkohan sit kauan pomo :rolleyes: En mä tiedä paneeko, tuskinpa. Mutta peeärrää!

Pomppa pomppa pom! Homot täällä taas on.
Voihan wtf. taas nappaa yhtään tehdä töitä. Majesteetillinen arkistokaappi kuulostaa taas hyvältä torkkupaikalta. voishan sitä myös mennä kesätyttöjä lirkuttelee. :haart:

tottakai olisin, koska hallitsisin kaikkia muita pelolla, ni ei kukaan sais koskaan tietää mun puuhista. Ja vaikka saiskin niin mun kätyrit ottais ne kiinni ja veis alakertaan ja sitois tuoliin ja sit tekisin leffatyylin sisääntulon eli takki pois hitaasti ja hihat ylös koko aika katsekontakti säilyen, ja sit vasaralla polvet sohjoks.
Ps. ei mul ois mitään elintasomahaa kyl ku se ei oo kauheen vakuuttava.
Pps. Qan, tuutko töihin?

Vieläkin kesätyttöjä töissä?
Mee siivouskomeroon nukkumaan, siellä on pehmeitä puhtaita rättejä tyynyks :)

tottakai olisin, koska hallitsisin kaikkia muita pelolla, ni ei kukaan sais koskaan tietää mun puuhista. Ja vaikka saiskin niin mun kätyrit ottais ne kiinni ja veis alakertaan ja sitois tuoliin ja sit tekisin leffatyylin sisääntulon eli takki pois hitaasti ja hihat ylös koko aika katsekontakti säilyen, ja sit vasaralla polvet sohjoks.
Ps. ei mul ois mitään elintasomahaa kyl ku se ei oo kauheen vakuuttava.
Pps. Qan, tuutko töihin?

P.s. Mikä olis palkka? Entä työsuhde-edut??

Eikai ne kesäflikat mihinkään katoa ennenku koulut alkaa?
Qan haluaa vaan pitää mut itsellään ja komentaa kaappiin. :(

P.s. Mikä olis palkka? Entä työsuhde-edut??

työsuhde-eduista voin vain sanoa että tyytyväisyys taataan..
Palkkakin olisi tietenkin kohillaan sulla, koska maksasin palkkaa ulkonäon perusteella :D
En ole oikeasti mikään seksistinen sika joka esineellistää naisia :rolleyes:

Back
Ylös Bottom