Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mursuja.

Tein äsken läksyt :wtf: taisin keksiä pari ihan uutta matemaattista kaavaa... Toimivat ainakin mun logiikalla.

Tein äsken läksyt :wtf: taisin keksiä pari ihan uutta matemaattista kaavaa... Toimivat ainakin mun logiikalla.

Laskepas meille yksi, sun logiikalla ;)

Meinas pokka pettää sporassa kun pari nistiä oli ihan agreis siel.
"vittu jos ykskään näist helsinkiläisistä tuijottaa niin lyön puukolla! mulla on siihen oikeus koskan mun KOIRA on varastettu!" "Kun mennään mestoille niin otetaan vaan kaks että säilyyn sellanen pikkasen vittuuntunu olotila ettei meen ihan nössöks kun se koira on varastettu"
Ja sit kättä rotsin sisään ja vihasta mulkoilua ympäriinsä. :D

Kauppamatkalla katoin et mikän ihmeen tikkulaiha amisviiksinen pirinarkki seisoo mun vieres pysäkillä. Sen olin sen salkkareiden roooooomeo whateva. Olemus lievästi veltto...

Laskepas meille yksi, sun logiikalla ;)

Emmää jaksa, mut voin kertoo et niistä laskuista tuli vähintäänkin mielenkiintosia :D Teinpähän ainakin jotain...

Pitäis muuten opetella venyttelemään kunnolla, hartiat ja haba ihan jumissa ku riehuin innostuksissani vähän liikaa salilla. Kiva kepitellä ku joka askel sattuu käsiin :D

e. Salkkareiden Romeo on tosi söpö.

Vedin äsken poslariksi. Ajattelin jakaa tämän tiedon kanssanne, koska olen hyväsydäminen ihminen.

Missäs MissEvilEve on? Täytyy välittää tämä ilosanoma hänelle.

Meinas pokka pettää sporassa kun pari nistiä oli ihan agreis siel.
"vittu jos ykskään näist helsinkiläisistä tuijottaa niin lyön puukolla! mulla on siihen oikeus koskan mun KOIRA on varastettu!" "Kun mennään mestoille niin otetaan vaan kaks että säilyyn sellanen pikkasen vittuuntunu olotila ettei meen ihan nössöks kun se koira on varastettu"
Ja sit kättä rotsin sisään ja vihasta mulkoilua ympäriinsä. :D

Kauppamatkalla katoin et mikän ihmeen tikkulaiha amisviiksinen pirinarkki seisoo mun vieres pysäkillä. Sen olin sen salkkareiden roooooomeo whateva. Olemus lievästi veltto...

Ahhahhah. :D

Kakstoist sivua paskaa taas tullu.. alatte jo väsyyn!

Tuohon vatsakarvoituksen alueelle jäi sellainen jännä raja. Ihan kuin olis metsäkone vetäny lepikön läpi jättäen pieniä taimia pystyyn.

Back
Ylös Bottom