Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tein äsken läksyt :wtf: taisin keksiä pari ihan uutta matemaattista kaavaa... Toimivat ainakin mun logiikalla.
Laskepas meille yksi, sun logiikalla ;)
e. Salkkareiden Romeo on tosi söpö.
Meinas pokka pettää sporassa kun pari nistiä oli ihan agreis siel.
"vittu jos ykskään näist helsinkiläisistä tuijottaa niin lyön puukolla! mulla on siihen oikeus koskan mun KOIRA on varastettu!" "Kun mennään mestoille niin otetaan vaan kaks että säilyyn sellanen pikkasen vittuuntunu olotila ettei meen ihan nössöks kun se koira on varastettu"
Ja sit kättä rotsin sisään ja vihasta mulkoilua ympäriinsä. :D
Kauppamatkalla katoin et mikän ihmeen tikkulaiha amisviiksinen pirinarkki seisoo mun vieres pysäkillä. Sen olin sen salkkareiden roooooomeo whateva. Olemus lievästi veltto...
Ei sun ois tarvinnu.:haart: Ois ollu kiva tukistaa, kun tavataan. :(Vedin äsken poslariksi. Ajattelin jakaa tämän tiedon kanssanne, koska olen hyväsydäminen ihminen.
Missäs MissEvilEve on? Täytyy välittää tämä ilosanoma hänelle.
Kyllä sitä karvaa riittää vielä yllin kyllin.Ei sun ois tarvinnu.:haart: Ois ollu kiva tukistaa, kun tavataan. :(
Tein itse saman vähän aikaa sitten. Nyt on jo mukava sänki kasvanut. Voin hinkata mun sänkeä sun posliinia vasten perjantaina, tuntuu varmaan kivaltaVedin äsken poslariksi.

epäilen vahvasti