Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kannattaa kokeilla :) Mutta varustautua pitkällä pinnalla... :rolleyes: Vaikken oo kovin herkkänahkanen, niin oon muutaman kerran silti pahottanu mieleni koko päiväks joistain asiakkaan sanoista.
HUOH En jaksais enää olla täällä. Tälle päivälle on kiintiö täynnä foorumien surffausta. Kiiiittttoooosss. Voisko ees yks tyyppi tulla, jolle mul on asiaa???

Repisin sut ulos siitä rahanvaihtoluukusta. :)

Asiakaspalveluammattia olis kyllä kiva kokeilla. Ei nää toimistohommatkaan, missä ei kenenkään kanssa oo tekemississä niin kauhean herkkua aina ole. yksin tuppaa tulemaan tylsää. :P
Olen pikkasen erimieltä. Vanha kohde jota tein niin siellä oli noin 10h aikana 5 asiakasta. Se vasta oli nannaa :hyvä: Ei mummot tai papat tullu rutkuttaa että miks herra vartija ei tiedä heidän käsirasvoistaan /lääkkeistään mitään.

Olen pikkasen erimieltä. Vanha kohde jota tein niin siellä oli noin 10h aikana 5 asiakasta. Se vasta oli nannaa :hyvä: Ei mummot tai papat tullu rutkuttaa että miks herra vartija ei tiedä heidän käsirasvoistaan /lääkkeistään mitään.
Ootko jossani helvetin sairaalassa töissä? :D

Repisin sut ulos siitä rahanvaihtoluukusta. :)

Asiakaspalveluammattia olis kyllä kiva kokeilla. Ei nää toimistohommatkaan, missä ei kenenkään kanssa oo tekemississä niin kauhean herkkua aina ole. yksin tuppaa tulemaan tylsää. :P

E: Ehkä, Biroo, ne asiakkaat ei tykkää odottaa jonossa, kun sä selaat pakkista. ;)

Asiakaspalveluhommissa aulavahtina työskennelleenä voin sanoa, että istun mieluummin toimistossani ja teen omia juttujani kuin istuisin 8h akvaariossa kuuntelemassa valituksia kun asiakkailla mikään ei ole hyvin, luonnollisesti se on minun vikani kun ovat itse hoitaneet asiat päin v*****. :rolleyes:

Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa,
se hakee vertaistaan.
Ja pieni ihminen ristii kätensä,
rukoillakseen.
Mutta rukous on vain mutinaa tuulessa,
ei sitä kukaan kuule ja...
Jos jostain joskus löytyy jumala,
ei se lapsekseen, kuvakseen minua tunnista!

se hakee vertaistaan.
rukoillakseen.
Ai sulla on noin tylsää?

Kotiteollisuus on menettäny otteensa biiseistään...

se hakee vertaistaan.
rukoillakseen.

Taivas valuu punaista,
Seurausta siitä mitä sinä teit,
Ja vain pieni lapsi, polvistuu likaiselle lattialle,
Pyytääkseen jumalalta lopettamaan epätoivoinen aika,
Mutta tätä ääntä ei kukaan kuule, Kukaan ei auta,
Jos joskus löytyy jotain mihin uskoa,
Kaatuu se verisenä maahan heti kun luotat siihen sanankin.

Katsoppas keppanaa, reilu tunti enää töitä tänään.

Onks Kimsson uppoutunu tekee töitä kun oot ihan hiljaa? :wtf:
Suunnittelen levynkantta duuniporukan keittoreissun lättyyn, mikä ois tarkotus porukalle jakaa. :D

Eli teet jonkin sortin töitä.

35min enää ni sitten kierros ja kotiin.

edit: Äskön tuli sellanen arviolta 50v mies, joka kysyi että: "Ettekö te vartijat olekkin täällä vaan sen takia että saatte tapella? Ei tartte ihmisten vanhuksia hakata kun voi tapella teidän kanssa!"

Oli kyllä aika mykistävä.

Olisit vetäny pappaakin pataan, oppis olemaan. Ja saisit tapella. ;)
Itse pieksisin vartijan roolissa mieluusti raskaana olevan naisen, tai kaksi.

Back
Ylös Bottom