Joo, pari päivää...ja sitten vedätkin kuulan kalloon.Asiakaspalveluammattia olis kyllä kiva kokeilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, pari päivää...ja sitten vedätkin kuulan kalloon.Asiakaspalveluammattia olis kyllä kiva kokeilla.
Mutta varustautua pitkällä pinnalla...
Vaikken oo kovin herkkänahkanen, niin oon muutaman kerran silti pahottanu mieleni koko päiväks joistain asiakkaan sanoista. Olen pikkasen erimieltä. Vanha kohde jota tein niin siellä oli noin 10h aikana 5 asiakasta. Se vasta oli nannaa :hyvä: Ei mummot tai papat tullu rutkuttaa että miks herra vartija ei tiedä heidän käsirasvoistaan /lääkkeistään mitään.Repisin sut ulos siitä rahanvaihtoluukusta.
Asiakaspalveluammattia olis kyllä kiva kokeilla. Ei nää toimistohommatkaan, missä ei kenenkään kanssa oo tekemississä niin kauhean herkkua aina ole. yksin tuppaa tulemaan tylsää. :P
Korjattu.Kannattaa kokeillaMutta varustautua pitkällä pampulla
Joo, pari päivää...ja sitten vedätkin kuulan kalloon.
Ootko jossani helvetin sairaalassa töissä? :DOlen pikkasen erimieltä. Vanha kohde jota tein niin siellä oli noin 10h aikana 5 asiakasta. Se vasta oli nannaa :hyvä: Ei mummot tai papat tullu rutkuttaa että miks herra vartija ei tiedä heidän käsirasvoistaan /lääkkeistään mitään.
Kumman tahansa.Omaani vai asiakkaan? :D
Jep. Oon tääl vartijana :(Ootko jossani helvetin sairaalassa töissä? :D
Repisin sut ulos siitä rahanvaihtoluukusta.
Asiakaspalveluammattia olis kyllä kiva kokeilla. Ei nää toimistohommatkaan, missä ei kenenkään kanssa oo tekemississä niin kauhean herkkua aina ole. yksin tuppaa tulemaan tylsää. :P
E: Ehkä, Biroo, ne asiakkaat ei tykkää odottaa jonossa, kun sä selaat pakkista. ;)

Ai sulla on noin tylsää?Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa,
se hakee vertaistaan.
Ja pieni ihminen ristii kätensä,
rukoillakseen.
Mutta rukous on vain mutinaa tuulessa,
ei sitä kukaan kuule ja...
Jos jostain joskus löytyy jumala,
ei se lapsekseen, kuvakseen minua tunnista!
Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa,
se hakee vertaistaan.
Ja pieni ihminen ristii kätensä,
rukoillakseen.
Mutta rukous on vain mutinaa tuulessa,
ei sitä kukaan kuule ja...
Jos jostain joskus löytyy jumala,
ei se lapsekseen, kuvakseen minua tunnista!
Suunnittelen levynkantta duuniporukan keittoreissun lättyyn, mikä ois tarkotus porukalle jakaa. :DOnks Kimsson uppoutunu tekee töitä kun oot ihan hiljaa? :wtf: