Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No en mä tietenkään tee pitkää päivää, mutta silloin kun oon aamuvuorossa, oon respa ja silloin kun oon iltavuorossa oon jotain muuta
hmph.gif

Mun mielestä respa on ihan kivaa, varsinkin kun samalla saa kytätä miehiä :rolleyes:

Vähä säikähdin tota :D:D:D:D

Tota "huutoa" :D

Oin aikoja, oi tapoja! toi lippatukkapukujannu ei ees morjesta kun olin röökillä tos pihalla. Tunnen itseni toisen luokan kansalaiseksi. Ain niin, sitähän mä olenkin :D

Onneks naapurit on rentoja,yläkerrassa asuu kohtuu tunnetun hevipumpun kitaristi joka on hemmetin asiallinen äijä. Toivottavastin ei hermostu kun luukutan kiksuu täysillä...Tai Carbon Based soi kyl täl hetkel.

Oin aikoja, oi tapoja! toi lippatukkapukujannu ei ees morjesta kun olin röökillä tos pihalla. Tunnen itseni toisen luokan kansalaiseksi. Ain niin, sitähän mä olenkin :D

Onneks naapurit on rentoja,yläkerrassa asuu kohtuu tunnetun hevipumpun kitaristi joka on hemmetin asiallinen äijä. Toivottavastin ei hermostu kun luukutan kiksuu täysillä...Tai Carbon Based soi kyl täl hetkel.

Elähän hermostuta sitä!!

Elähän hermostuta sitä!!

Soitan Panteraa aina väliin...Sit taas Gangsta Dre...David Guetta...Protu...Puolalainen poppi/räppi...
:D

Lähinnä se aina kyselee et ei kai musat häiritse...sanoin et pistän sit omat viel kovemmalle jos niin tekee...
:)

Soi...
Tai ei tätä kehtaa ees mainita ettei Qan anna turpaan...
Joo älä turhaan viitti koetella mun hermoja ;)
Mä kuuntelen Radio Rockii... Ei kehtaa nettiradioo töissä + on nin huono ääänentoistooooooooo :(

Joo älä turhaan viitti koetella mun hermoja ;)
Mä kuuntelen Radio Rockii... Ei kehtaa nettiradioo töissä + on nin huono ääänentoistooooooooo :(

Mikään ei aiheuta pahempaa hedaria kun soittolistarock huonol äänentoistolla...:oksennus:
Tain ehkä nova...

Jos sitä lähtis liikenteeseen ...
moro

Mikään ei aiheuta pahempaa hedaria kun soittolistarock huonol äänentoistolla...:oksennus:
Tain ehkä nova...

Jos sitä lähtis liikenteeseen ...
moro
Hei älä ny viitti morkata!!! Mulla on Luxor 2 Way speaker system kasettisoittimella!!!! ;) Nettiradioo ei siks viitti, ku ei oo ku toi keskusyksikön kaiutin, mikä ei oo kovin hyvä? :D

Kimsson-setä voisi käydä vetämässä firman vessan tukkoon. Aika kapula tuntuu nyt kutittelevan tuolla hiekkaesteen etureunassa.

Back
Ylös Bottom