Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

päivääää

Tänään on paras päivä pitkään aikaan! Mikään ei oo menny eikä voi mennä pieleen kun kaikki on niin mahtavaa.

Päivän kivat asiat:
Olin äsken salilla ekaan kertaan piiiitkään aikaan. Tajusin tajuavani matikkaa koulussa. Tajusin myös tajuavani ekonomiaa. Vedin 15min runoanalyysin luokan edessä ja meni tosi hyvin vaikken tiennyt runoista mitään. Sain uuden kirjan postissa (annan sen äidille koska olen niin hyvä tytär). Polvi taipuu pari astetta enemmän kuin ennen. Tilillä on enemmän rahaa kuin luulin. Jne jne.

Ainut negatiivinen asia tässä päivässä on ollut se että tein äsken pahaa ruokaa :< juustokerma kuulostaa jännältä mutta ei todellakaan sovi kanan ja avokadon kanssa :D

Mites täällä?

No vedä porkkanalla turpaan.

Olisko muute rankkaa ku joku huutais kadulla sulle HOMO! ja menisit ja panisit sitä perseesee! Oppis oleen! Eikä huutelis!

Neiti vetää sen hymyn perseeseen ja synkistelee mun kanssa kilpaa. :evil:

No okei olis mullakin 2 ranskan esseetä tekemättä :jahas: Mut teen ne huomenna hypärillä eli aurinko paistaa taas :dance:

Tänään on paras päivä pitkään aikaan! Mikään ei oo menny eikä voi mennä pieleen kun kaikki on niin mahtavaa.

Päivän kivat asiat:
Olin äsken salilla ekaan kertaan piiiitkään aikaan. Tajusin tajuavani matikkaa koulussa. Tajusin myös tajuavani ekonomiaa. Vedin 15min runoanalyysin luokan edessä ja meni tosi hyvin vaikken tiennyt runoista mitään. Sain uuden kirjan postissa (annan sen äidille koska olen niin hyvä tytär). Polvi taipuu pari astetta enemmän kuin ennen. Tilillä on enemmän rahaa kuin luulin. Jne jne.

Ainut negatiivinen asia tässä päivässä on ollut se että tein äsken pahaa ruokaa :< juustokerma kuulostaa jännältä mutta ei todellakaan sovi kanan ja avokadon kanssa :D

Mites täällä?

No just tässä mietin että kuinka paljon syvemmälle sitä voi vielä joutuu? Vai oonko mä vaan lähtenyt ihan vitun korkeelta..

No just tässä mietin että kuinka paljon syvemmälle sitä voi vielä joutuu? Vai oonko mä vaan lähtenyt ihan vitun korkeelta..

Voit joutuu tasan niin syvälle ku annat itses joutuu.

Mitä jos homoillaan lauantaina? Mun pitäis perjantaina varmaan hoitaa heterobisneksiä...

Standerilla on.... TYTTĂ– :wtf:

Back
Ylös Bottom