Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paskaahan mä vaan jauhoin. Koska ryyppääminen on TosiMiesten hommaa! Mitä enemmän juo, sen kovempi jätkä on. Ainoa Todellinen Nautinto on humalassa ja ainoa Todellinen Kärsimys on krapulassa. Jos olet iloinen, kannattaa juhlia alkoholilla. Jos olet surullinen, juo suruusi, se helpottaa. Jos et tunne mitään, niin vedä vaan viinaa, varmasti alkaa tuntua!

Ei ole mies eikä mikään, jos ei tärpätti maistu.

Aha.

Etsitkö orastavaa vitutusta?

Tulipa oltua viikonloppuna muusissa. Shotgun!

Puhalsin sunnuntaina, vähän sen jälkeen kun heräsin, kahden aikoihin 2 promillea. Oli ihan mielenkiintoinen venematka. Förstinhän tulee olla ruorissa, oli mikä oli."

"Ööö.. tää kaiku näyttää, et on hiukan matalaa. Joku metri vaan vettä."
- "Kato Kimsson siitä merikartalta mitä siihen on merkattu väylän syvyydeks."
"Vittu! Eihän me olla ees väylällä!"
:lol2:

Ei menny, pakki päälle ja patti ympäri. Hiukan WTF-olo tuli. Meinasin mä sen paatin ajaa sillan altakin porttien ja rannan välistä kun hiukan jäädyin. Näytti varmaan hyvältä.

Naurettiin aivan saatanasti. Eihän tommosta vakavalla naamalla voi vetää. Hieno keikka kaikinpuolin!

WTF!? oon unohtanut hakea opintotukea. Vittu.

No entäs se sarja, mikä kertoo Salkkareitten Romeosta ja sen broidista? Mitä helvettii? Ketä kiinnostaa... :jahas:

Masentunut keijo. Ei Dinho tuommosesta asiasta saa masentua. Pitäis nyt piristyä ja funtsia, miten saatais ikimuistoiset miitit ens vuoteen.

Tekispä mieli vaan huutaa tällä hetkellä.

Back
Ylös Bottom