Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vois lähtee kävelylle, vituttaa sen verran paljon.

Mikäs se nyt vituttaa, anna mä arvaan joku nainen?

e. söin puoli kiloa porkkanoita, I only see CARROTS
carrot_top_buff2.jpg

Tietääkö kukaan mitään hyvää masentavaa elokuvaa, minkä vois kattella tänään? (wtf?) Eilen illalla pelasin Spider pasianssia.
Aijai, Spider-pasianssia. Sulla taitaa oikeestikin sattua sieluun. :(

Tsiigaa tämä: Gargoyle. Josset puolen tunnin kuluttua ole narun jatkona, olet henkisesti erittäin vaffa.

Kyllä nyt on sielu jumissa. Erehdyin kerran katsomaan sen Lilja 4-everin. oli vitun ahdistava elokuva. Vois kokeilla noita kaikkia ja katsoa mitä tapahtuu päässä sen jälkeen.

Pelasin mä eilen myös shakkiakin. Hävisin tietty. Tykkään olla häviäjä. Olenhan isälleni vahinko.

Dinho on vahinkolaukaus. Kuten myös me muut äpärät.

Mä masentusin elokuvasta/tv-sarjasta viimeeksi, kun Heartbeatissa oleva tohtori Helen Trent kuoli pommiräjähdyksessä. Tuli se niin puun takaa, että...

Käsittämätöntä. Mä tarvisin Kummelia, Ketosta & Myllyrinnettä, Pasilaa ja Lapinmiestä kipeesti. Ei vaan tuubi näy. Vittu perkele.

Ehkä tänään meen ja ostan karkkia pussillisen. Lopetan punttailun kokonaan. :angst:

Dinholla selkeesti paska päivä tänään. Ihan just lähden lenkille, joten koita pärjätä sillä välin.

PS. Älä vedä sitä narua kaulan ympärille, ja sähkölaitteista pysyt märin käsin kaukana.

Paranee väkisilläki, taas vähän lähempänä seuraavaa vkloppua...

Back
Ylös Bottom