Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ois vaan pitäny pistää kunnon isku silmäkulmaan ja huutaa että näin ois Kimssonkin tehny!
Oikein! Ja mikäs vittu sen muijan ongelma oikein on? Taitaa aika isin pikku(pillu)rinsessa olla, jos jonkun muun pitää juomatkin kantaa eteen tai kilahtaa. Kieltämättä sillä on vielä paljon opittavaa tästä elämästä. Soitteles mulle kun oot radalla seuraavaks niin vanha kunnon Date-rape-Kimsson tulee opettaa sille rinsessalle mitä työläisen arki oikeasti on. Voi sitten leegot ja mälli kurkussa miettiä huuuteleeko Jamboreelle enää. Välilihakin on enää muisto vain. :haart:

Oikein! Ja mikäs vittu sen muijan ongelma oikein on? Taitaa aika isin pikku(pillu)rinsessa olla, jos jonkun muun pitää juomatkin kantaa eteen tai kilahtaa. Kieltämättä sillä on vielä paljon opittavaa tästä elämästä. Soitteles mulle kun oot radalla seuraavaks niin vanha kunnon Date-rape-Kimsson tulee opettaa sille rinsessalle mitä työläisen arki oikeasti on. Voi sitten leegot ja mälli kurkussa miettiä huuuteleeko Jamboreelle enää. Välilihakin on enää muisto vain. :haart:

Ei vittu että repesin tolle:D:D

Mitä vain puolestasi. :haart:

Ja mikään ei saa tuntemaan itseäni mieheksi, kuten internetissä naistenhakkaamisesta mouhoaminen.

Kimsson on tämän vuosituhannen kovin naistenalistaja. Kaveri saa parilla tukkapöllyllä telaketjufeministirekkalesbonkin käännytettyä kuuliaiseksi kolmen lapsen perheenäidiksi, joka ei valita eikä mukise, vaikka mies vähän tykkäiskin ottaa viikonloppuisin saunakaljaa naapurin Peran kanssa.

Moroo

Mitä paskaa?!

5688.jpg

Voi <3

Tässä olen. Ei perse että väsyttää.

Meni vähän löysästi tää päivä mut pari viikkoo on aika satasella tultu sykittyy..

vittu pitää tännekki ny hehkuttaa tota mun pitkästä aikaa hyvää ostosta :D:D Juu elikkä ostin tuolta e-ville.hk:sta itelleni sellasen mp4 soittimen jossa on kosketus näyttö. Ostin sen ekana ihan läpällä, että ei ton hintanen voi toimia ku viikon, mutta kokeilempa kummiski :D No jaa, ei se oo toiminu ku kaks päivää vasta, mutta aivan pirun lupaavan oloinen värkki, Diel Symphony

Nahkalaukkua! Nahkalaukkua! Lompsaa poskelle!

Dinho! :haart:
Stander! :haart:
Prayer! :haart:
Columbu! :haart:
Kimsson :haart:

mitäs poijaat? Tulipas pedo-olo tänään töissä kun olin niin tuli kuolailtua 16v tyttöjen (poikien)perään jossain lukion vieressä :wtf:
niin oli. Kuola valuu suusta ku ne menee ohi tiukkojen peppujensa kanssa :kuola:
Ku pääsis maistelee.. :evil:
Älä viitsi, en oo saanut alaikäistä aikoihin... :(

Mä tuun.
Tuu mun kasvoille! :haart:

Taitaa olla huomenna paikat kipeänä. Mitään venyttelyjä tarvita..
Homot venyttelee :rock:

Laamasen Jupekaan ei koskaan venyttele, ja se on sentään WTF-tredin epävirallinen setähahmo.

E: olisit samantien lyöny. Hyvä noiden pikkuhuorien on oppia elämän tosiasiat ajoissa!
My hero :haart:

Tässä nyt jotain hemmetin outoo, kun en osaa muuta kuin shoppailla jatkuvasti. Viikon sisään tuhlannut liian suuren summan rahaa kaikenlaiseen "tarpeelliseen". No kyl ne jutut on oikeesti tosi tarpeellisia :rolleyes: mut silti. Kerrankin kun raha-asiat on suhteellisen kunnossa heti luulen et oon oikea rahasampo. Nyt loppu tai kortit vittuun!!!

Back
Ylös Bottom