Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oikein! Ja mikäs vittu sen muijan ongelma oikein on? Taitaa aika isin pikku(pillu)rinsessa olla, jos jonkun muun pitää juomatkin kantaa eteen tai kilahtaa. Kieltämättä sillä on vielä paljon opittavaa tästä elämästä. Soitteles mulle kun oot radalla seuraavaks niin vanha kunnon Date-rape-Kimsson tulee opettaa sille rinsessalle mitä työläisen arki oikeasti on. Voi sitten leegot ja mälli kurkussa miettiä huuuteleeko Jamboreelle enää. Välilihakin on enää muisto vain. :haart:Ois vaan pitäny pistää kunnon isku silmäkulmaan ja huutaa että näin ois Kimssonkin tehny!
Oikea koukku leuan alle naisen tiellä pitää ja jalat levittää.
Oikein! Ja mikäs vittu sen muijan ongelma oikein on? Taitaa aika isin pikku(pillu)rinsessa olla, jos jonkun muun pitää juomatkin kantaa eteen tai kilahtaa. Kieltämättä sillä on vielä paljon opittavaa tästä elämästä. Soitteles mulle kun oot radalla seuraavaks niin vanha kunnon Date-rape-Kimsson tulee opettaa sille rinsessalle mitä työläisen arki oikeasti on. Voi sitten leegot ja mälli kurkussa miettiä huuuteleeko Jamboreelle enää. Välilihakin on enää muisto vain. :haart:
Tässä olen. Ei perse että väsyttää.
Meni vähän löysästi tää päivä mut pari viikkoo on aika satasella tultu sykittyy..
Kimsson :haart:Nahkalaukkua! Nahkalaukkua! Lompsaa poskelle!
Dinho! :haart:
Stander! :haart:
Prayer! :haart:
Columbu! :haart:
mitäs poijaat? Tulipas pedo-olo tänään töissä kun olin niin tuli kuolailtua 16v tyttöjen (poikien)perään jossain lukion vieressä :wtf:
Älä viitsi, en oo saanut alaikäistä aikoihin... :(niin oli. Kuola valuu suusta ku ne menee ohi tiukkojen peppujensa kanssa
Ku pääsis maistelee.. :evil:
Tuu mun kasvoille! :haart:Mä tuun.
Homot venytteleeTaitaa olla huomenna paikat kipeänä. Mitään venyttelyjä tarvita..

My hero :haart:E: olisit samantien lyöny. Hyvä noiden pikkuhuorien on oppia elämän tosiasiat ajoissa!
mut silti. Kerrankin kun raha-asiat on suhteellisen kunnossa heti luulen et oon oikea rahasampo. Nyt loppu tai kortit vittuun!!!