Viinalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hohoiii... kertokaa; miten saa sietämättömän reisikivun pois?
Hammastikku ukkovarpaan alle ja menet seinän eteen, jonka jälkeen...Hohoiii... kertokaa; miten saa sietämättömän reisikivun pois?
Mun konttori meni kiinni jo yhdeksältä. Ei ovet aina voi olla auki. Pitänee muutenkin mennä kuksimaan Nukku-Matin systeriä...
Tämä on sinun 3 postisi. Tämä on minun 1171 postini.Valtaan tämän tredin saatana! Pakko sitä jossain jauhaa paskaa kun poistin mircin lopullisesti. Ja mullahan ei ole kavereita joiden kanssa jutella kun oon niin vitun HCBB Fit4life et en muuta teekään kun oo salilla ja dataa himassa.
:dance:
Ei mun tartte muistaa, kun pullistelen aina peilin edessä kalsareissa ja hieron nännejäni.Stander muuten, tuun valtaamaan Gymin taas joskus tossa viikonloppuna :D Muista sitten treenata ilman paitaa.
Standerin tunnistaa myös värikkäistä tatuoinneista, mitä hänellä on selässään ja kädessään.Ei mun tartte muistaa, kun pullistelen aina peilin edessä kalsareissa ja hieron nännejäni.
Tämä on sinun 3 postisi. Tämä on minun 1171 postini.

Ei mun tartte muistaa, kun pullistelen aina peilin edessä kalsareissa ja hieron nännejäni.
En tietenkään. Mulla on 7 millinen.. :(Vihjaatko että sulla on isompi nettipeenis kun mulla?
/me poistuu häveten takavasemmalle