Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Valtaan tämän tredin saatana! Pakko sitä jossain jauhaa paskaa kun poistin mircin lopullisesti. Ja mullahan ei ole kavereita joiden kanssa jutella kun oon niin vitun HCBB Fit4life et en muuta teekään kun oo salilla ja dataa himassa.

:dance:

Seksi pahentaa, kylmä pahentaa, särkylääkkeet ei paranna. Hieronta vähän helpotti, ei kuitenkaan tarpeeksi.

Mun konttori meni kiinni jo yhdeksältä. Ei ovet aina voi olla auki. Pitänee muutenkin mennä kuksimaan Nukku-Matin systeriä...

Stander muuten, tuun valtaamaan Gymin taas joskus tossa viikonloppuna :D Muista sitten treenata ilman paitaa.

Valtaan tämän tredin saatana! Pakko sitä jossain jauhaa paskaa kun poistin mircin lopullisesti. Ja mullahan ei ole kavereita joiden kanssa jutella kun oon niin vitun HCBB Fit4life et en muuta teekään kun oo salilla ja dataa himassa.

:dance:
Tämä on sinun 3 postisi. Tämä on minun 1171 postini.

Lainatkaa satku niin pääsen ampumaradalle ja saan tarpeeks luoteja kun noi ysimilliset maksaa ihan homona. Pakko päästä purkamaan tää vitutus johonkin, pinna ollu taas pari päivää niin kireellä et pienikin ärsyke ja räjähdän. Jeejee.

Back
Ylös Bottom