Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onneks sulla on meijät. :haart:
Itse pelkään ihastuvani pahasti tyttöön, joka muuttaa pian liian monen sadan kilometrin päähän. Itketäänkö yhdessä?

Ikävää.

Mä lähen nyt polkee himaa tonne myrskyy. No, otetaan liikunnan kannalta.... ;)
Reipas tyttö :)

Ikävää.

Päinvastoin.

Itse pelkään ihastuvani pahasti tyttöön, joka muuttaa pian liian monen sadan kilometrin päähän. Itketäänkö yhdessä?

Sä oot ihastunut, mä oon rakastunut. Ja mä en itke.. :P Se on vaan siitepölyallergiaa.

Mää oon rakastunu tyttöön jota en oo nähny neljään vuoteen ja joka asuu tällä hetkellä kolmen tuhannen kilometrin päässä.
Sä oot ihastunut, mä oon rakastunut. Ja mä en itke.. :P Se on vaan siitepölyallergiaa.

Herkistyt päivä päivältä :haart:

Ompa täällä kuollutta. DINHO; haluatko venyttää lompsaani?

DINHO10; olette hieno mies.
Vieläkö sulla on unelma siitä rantabaarista. jos ostan sulle tonne jokirantaan pahvilaatikon ja kasan virontuliasia sekä mehutiivistettä, niin tuutko töihin baarini?

Hmm oispa ihanaa jos ois joku sellanen lääke, millä sais tällasen olon pois? Vois alkaa sekakäyttäjäks.

istockphoto_2596763_alcohol_and_a_gun.jpg

Siinä lääkettä joka vaivaan.

Kiitos <3

Sellanen olo, et kunpa tätä päivää ei olis ollukaan...

Back
Ylös Bottom