Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pelottava leima :eek:

Mua taas ketuttaa.. Huoh, voisko ees aurinko paistaa niin mielialakin parantuis...

Maailma on joskus liian pieni häkki niille kenellä on isommat siivet.

Onpas hyvä olo:) Vettä tulee kuin esterin perseestä mutta silti hjyvä fiilis:) Tuijotellu tänään kaikkia tyttöjä sillä silmällä koulussa ja kaupungilla.
Näin yhtä pakkislaistakin, en tosin ollu varma edes että oliko se hän mutta ei haittaa kun oli niin nätti tyttö. Huomenna uudestan, hihiih.

Taasko täällä leijutaan pilvissä?

Taas leijutaan, toivottavasti leijutaan vielä huomennakin! Kieltä polttelee chili.

Ketä stalkataan ja missä? :haluaamukaan:

e. Japkomon perkl. nyt sitten sanot opettajilles, että oot menossa Tampereelle metsästään ..ööh.. tyttöjä 22-23.8!! Eks je?

Ketä stalkataan ja missä? :haluaamukaan:

e. Japkomon perkl. nyt sitten sanot opettajilles, että oot menossa Tampereelle metsästään ..ööh.. tyttöjä 22-23.8!! Eks je?

Jos koulussa ei ole mitään ihmeellistä vaan vakiota ja perinteinen mökki-reissu ei tule päälle niin sitten lähdetään ehdottomasti Tampereelle pimuja tiirailemaan! Pakko alkaa rahaa keräilemään talteen.

Tuutko mun kanssa leijumaan?

Föök, mulle iski flashbacki lauantailta. Nyt lähden tutimaan.

Back
Ylös Bottom