Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei pysty, Star Wars episode 3 on kesken, ja jos vielä ennen nukkumista haluu seksii, ni ois hyvä kattoo tää, tuskin herään, jos meen nukkumaan, ni sit unispäissäni kiukuttelen ja jään sit ilman. XD Ei oo helppoo olla nainen. Tykkäättekste miehet muka oikeasti tästä (star warseista)?

Tykkään seksistä enemmän.

Iltaa.

Kello on James Bond.

edit: No ei ollukaan enää.

Joopa. Shiedi loppuun ja uinumaan.

Tykkään seksistä enemmän.

Iltaa.

No mut, en ota sitä riskiä, et tulis tilanne "mä en saa kattoo leffoi loppuu ikin ku sä ahistelet". Helpompaa on vaan venailla ja keittää teetä. Nomutta, sehän oli vähän ku vitsi, en osaa sellasia vieläkään. :/

Seksi on homoille ja naisille.

KUKA JOI MUN VISKIT!

Perkele.,.

No mut, en ota sitä riskiä, et tulis tilanne "mä en saa kattoo leffoi loppuu ikin ku sä ahistelet". Helpompaa on vaan venailla ja keittää teetä. Nomutta, sehän oli vähän ku vitsi, en osaa sellasia vieläkään. :/

Joo,mä en tiedä kun en tykkää tosta saagasta. Tai siis noista uusista jatko-osista. Eli mun kanssa oltais jo pöllyttelemässä peittoja.;)

Täältä vois joku kertoa miten se loppuu niin voisit spoilata sen siellä kotona. Sit voisitte mennä jo nyt.

Nyt on vissiin yö?! Vai onko??

Kiihkoa selkeesti ilmassa..

Mulla ois kotona viskiä. Pitäisköhän alkaa taiteilijaksi, ne saa vetää brenkkua koska ne haluu ja missä ne haluu..

Katson olevani taiteilija. Ööööö, mullon liikaa asiaa tänä iltana. Jos vaikka vaikenisin ->

Back
Ylös Bottom