Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenna paljon uusia koululaisia menossa ekalle luokalle!
Huh, kunpa vielä muistaisi sen fiiliksen mikä oli ekana koulupäivänä. Oliko se intoa? Oliko se pelkoa? Vai oliko se jotain niiden keskeltä..?

Huh, kunpa vielä muistaisi sen fiiliksen mikä oli ekana koulupäivänä. Oliko se intoa? Oliko se pelkoa? Vai oliko se jotain niiden keskeltä..?
Ei siinä kyllä intoa paljon ollut. Itse taisin jopa itkua tihrustaa, kun en päässyt haluamani henkilön viereen istumaan... :D

Edit. Lopulta pääsin kuitenkin.

Ei siinä kyllä intoa paljon ollut. Itse taisin jopa itkua tihrustaa, kun en päässyt haluamani henkilön viereen istumaan... :D
Olikse joku tyttö? :haart:

Ei, vaan hyvä kaveri. En juuri tuntenut vielä ekana päivänä muita.
Mulla meni aika helposti siinä mielessä toi koulun aloitus, koska suurin osa luokkakavereista oli ollut mun kanssa samaan aikaan tarhassa ja eskarissa jo muutaman vuoden. Silti en muista fiiliksiä koulunaloituksesta...:rolleyes:

Joo taitaa meikän tie viedä kans kohti baaria :) Mut ehkä vasta muutaman tunnin kuluttua. Siks aikaa pitäs keksii tekemistä. Nukkuisko vai mitä helvettiä

Joko menit? Vittuku mä oisin ollu iha baaritunnelmis mut kaverit ei meinaa lähtee ku on kuulemma jotain töitä huomenna.. niin varmaan. Työttömiä juoppoja kaikki!

Mulla meni aika helposti siinä mielessä toi koulun aloitus, koska suurin osa luokkakavereista oli ollut mun kanssa samaan aikaan tarhassa ja eskarissa jo muutaman vuoden. Silti en muista fiiliksiä koulunaloituksesta...:rolleyes:
No juu, helppoahan se niin on. Itse kävin tarhan ja eskarin ihan keskustassa, eli senpä takia en sitten tuntenutkaan juuri näitä lähiseutuni lapsia... :( Näin jälkikäteen ajateltuna aika huono juttu, mutta onneksi siitä kuitenkin selvisi.

Kuis se asunto?

Miksi vaihdat asuntoa?: Muija heitti ulos..

Pistin hakemukseen muutenkin aika levotonta läppää :P Jos on hjyymorintajua sillä joka sen lukee nii vois vaik saadakki.

Hoi!

Back
Ylös Bottom