Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se oli niinq sarkasmia... Et ihan kun nauttisin siitä, ettei mulla oo vapaa-aikaa :(

Joo, tuplapalkka on kyl jees. Sataa kaatamalla... Vois keittää teetä

Vapaa-aika on turhaa hössötystä. Joutuu tekemään kaikennäköistä "turhaa".;)

EIkös Vaasassa paista aina aurinko.:D Hieno paikka. Käyty siellä nyt neljänä kesänä peräkkäin.
Vois vaikka muuttaa kun eläkeikä saavutetaan, jos saavutetaan.

Vapaa-aika on turhaa hössötystä. Joutuu tekemään kaikennäköistä "turhaa".;)

EIkös Vaasassa paista aina aurinko.:D Hieno paikka. Käyty siellä nyt neljänä kesänä peräkkäin.
Vois vaikka muuttaa kun eläkeikä saavutetaan, jos saavutetaan.

Paistaa täällä aina kun on turisteja ;)
Mutta tänään taivas itkee kun asuntomessut loppuu ja turistit vievät rahansa muualle... :rolleyes:

Onhan täällä ihan nättiä, mutta talvella aika purevan kylmä tuuli.

Paistaa täällä aina kun on turisteja ;)
Mutta tänään taivas itkee kun asuntomessut loppuu ja turistit vievät rahansa muualle... :rolleyes:

Onhan täällä ihan nättiä, mutta talvella aika purevan kylmä tuuli.

Niin, alkaahan se pororaja niiltä nurkilta.:D
Me käytiin kun ne messut olivat alkamassa. Perinteinen Wasalandia+Tropiclandia setti. :rolleyes:

Piennoinen vitutus päällä. Paskanen maku suussa, mut onneks ei ole krapulaa.Nyt 500g maitorahkaa naamaan. Ja sit salille purkaa agggreee. Aika wtf fiilis,vittu.

Vähä tärisyttää, on meinaa heikko happi "#GGJ"H## onneks mulla on internet päällä. Näin eilee rakkausunia.

Tanssittii eile kaverinkaa yhen muijankaa ni enoo varma välil et pidinkö kaverii kädestkii ja hieroinko itteeni kaverii vaste vai sitä muijaa mut kyl sil muijal oli välil tissit.

Vähä tärisyttää, on meinaa heikko happi "#GGJ"H## onneks mulla on internet päällä. Näin eilee rakkausunia.

Tanssittii eile kaverinkaa yhen muijankaa ni enoo varma välil et pidinkö kaverii kädestkii ja hieroinko itteeni kaverii vaste vai sitä muijaa mut kyl sil muijal oli välil tissit.

Sekavaa aikaa... ;)

Eile tuli kyl säädettyy kaiken näköstä paskaa :D
Stnan karvakädet yrittivät ottaa vedestäki 5€ ja tietyst aloin siitä sitte niille sössöttämään.. Yhdes vaihees yks niist sanos et hän soittaa poliisil mut se oli kai olevinaa joku oikee hauskaki läppä.
Pyörällä menin sitte muutamat kerrat kaatumaan.. paita kivan verinen, mut ei se mitään.
Life is life ja elos kuitenki ollaa :)

Mikä vittu tyttöjä vaivaa?!!

e. Just heräsin, oli kiva ilta.

Iskelmä radio: Jani & Jetsetters: Kesäunelma

janijetsetters-kesaunelma.jpg

Homot! Miten on mennyt ilta? Pelottaa vähän ottaa yhteen tyttööm yhteyttä.

Oikeesti ei ole mitään muistikuvaa tosta postauksesta:D Siis tämä tyttö veti eilen vähän ranteet auki, sitten näin sen yksinään vittuuntuneen näkösenä kävelevän toiseen paikaan, sitä vaan että onkohan päässy turvallisesti kotia asti.

Naiset on muuten outoja. Niitä kohtaa kun käyttäytyy välinpitämättömästi ja ei noteeraa niitä juuri millään tavalla, eikä kerjää niiden huomiota ja ylipäätään käyttäytyy niinkun "kuningas"... Tuntuu saavan paljon enemmän aikaan...

Vai kuvittelenko?

Siis tämä tyttö veti eilen vähän ranteet auki...

No niin, siinä on jo yks syy unohtaa se ja keskittyä terveempiin yksilöihin.

Oot vielä niin nuori, että tollanen itsemurhahakuinen mielenterveysongelmanuori voi viedä susta mehut pois. Olen nähnyt pari tapausta....

Ja miks naiset on outoja? Naiset tykkää itsevarmuudesta, ne haluu kerjätä huomiota niiltä, joilta sitä on vaikea saada. :rolleyes:
Koska sellanen huomio on sosiaalisesti arvokkaampaa kuin kenen tahansa huomio...

btw tollaselle angstiteinille kannattaa kertoo että ei itteensä saa hengiltä jos vetää lyhyitä viiltoja kevyesti, asiantuntijoiden mukaan tehokkain tapa on syvät viistottaiset viillot.

ja kattoo onko se oikeesti itsemurhanhakuinen vai vaan joku angst joka kerjää huomioo..

Niitä kohtaa kun käyttäytyy välinpitämättömästi ja ei noteeraa niitä juuri millään tavalla, eikä kerjää niiden huomiota ja ylipäätään käyttäytyy niinkun "kuningas"... Tuntuu saavan paljon enemmän aikaan...

Vai kuvittelenko?

Et. Pelimiehet osaa luonnostaan käyttäytyä noin.

No niin, siinä on jo yks syy unohtaa se ja keskittyä terveempiin yksilöihin.

Oot vielä niin nuori, että tollanen itsemurhahakuinen mielenterveysongelmanuori voi viedä susta mehut pois. Olen nähnyt pari tapausta....

Ja miks naiset on outoja? Naiset tykkää itsevarmuudesta, ne haluu kerjätä huomiota niiltä, joilta sitä on vaikea saada. :rolleyes:
Koska sellanen huomio on sosiaalisesti arvokkaampaa kuin kenen tahansa huomio...

Siis ei tämä kirjaimellisesti vetäny ranteita auki:D Muuten vaan angsti... Kun se oli tulossa sinne paikkaan niin olin siinä ulkosalla juttelemassa kaverin kanssa, tämä tarrautu käteen kiinni ja sano että mentäs yhdessä sisään. Vastasin että jään tähän ulos. Sitten se raahas mut kädestä kiinni pitäen tiskille kun ei kuulema muka yksinään uskaltanu mennä. Vittu, tunti eteenpäin ja kysy multa että voisinko yksinään mennä sinne ostamaan juomaa kun ei ite jaksa kuulema jonottaa, sitten riitti meikäläiselle ja annoin kieltävän vastauksen:jahas: Joku sen kaveri sano että nyt ei sua onnista, kolmas kysy että olenko minä "minä". Sitten lähtivät tanssimaan. Ilmeisesti jotakin paskaa keskenään puhunu...

Te naiset olette outoja edelleenkin:D

Te naiset olette outoja edelleenkin:D

En mä tajunnu tosta mitään :D Ainakin sillä tyttösellä taitaa olla vähän hakusessa...kaikki?
Siis jos ei voi yksin mennä sisään, eikä tiskille niin uskaltaako se mennä mihinkään muualle? Haluutko olla jonain heittopussina, jota se voi lainata kavereille suojakilveks... Tääh...

Back
Ylös Bottom