Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Naiset on muuten outoja. Niitä kohtaa kun käyttäytyy välinpitämättömästi ja ei noteeraa niitä juuri millään tavalla, eikä kerjää niiden huomiota ja ylipäätään käyttäytyy niinkun "kuningas"... Tuntuu saavan paljon enemmän aikaan...

Vai kuvittelenko?

Et kuvittele. Yksi maailman vittumaisimpia asioita. Tai ei kai siinä, jos osaa esittää kiinnostavalle naiselle ei-kiinnostunutta ja vaikeeta, mutta ei kyllä multa onnistu ollenkaan. Oon joko oikeesti kiinnostunu tai sitten en ollenkaan. Sekin on suorastaan vituttavaa, kun ne jotkut naiset jaksaa yrittää niin kauan, vaikka kuinka yrittää olla välinpitämätön:jahas: Tai onhan se mukavaa saada huomiota, mutta päässä on koko ajan ajatus eikö naiset vaan pysty tajuamaan parastaan... Kannattaisi olla kiinnostunut sellasista tyypeistä, jotka on kiinnostuneita niistä eikä yrittää ei-kiinnostuneita. Toki pohjaan vain mun henk.kohtaisiin kokemuksiin, muttei kyllä yksikään ei-kiinnostava nainen oo mun päätä vielä saanut käännettyä - ainakaan niin että jotain vakavaa olisi voinut seurata. Mites muilla?

En mä tajunnu tosta mitään :D Ainakin sillä tyttösellä taitaa olla vähän hakusessa...kaikki?
Siis jos ei voi yksin mennä sisään, eikä tiskille niin uskaltaako se mennä mihinkään muualle? Haluutko olla jonain heittopussina, jota se voi lainata kavereille suojakilveks... Tääh...

Ei ollu yksinään menossa sisään vaan sillä oli 4 kaveria mukana, tais vaan kerjätä huomiota meikäläiseltä tai jotakin.

Kun kerran paljastin sille mitä ajattelin ihmisistä oikeasti ja yleensäkkin asioista niin on ollu kuin eri ihminen mua kohtaan... Odotan seuraava mökkireissua mielenkiinnolla kun ois kuulema työntymässä mukaan. Menee äijäily vaan ihan pilalle sitten:jahas:

Mutta oot Japko kuitenkin kiinnostunut siitä tytöstä?

Joku ukko istuskelee tossa meiän talon penkillä. Istunu jo jonkun aikaa. Pitäisköhän sille mennä sanomaan, että menis johonkin sisälle?? Tuolla nimittäin sataa vettä..:D:jahas:

Mutta oot Japko kuitenkin kiinnostunut siitä tytöstä?

Olen, näin suoraan sanottuna. Viimesen kolmen vuoden aikana tainnu olla 2 tyttöä joista oikeesti oon ollu kiinnostunu, tämä on yksi niistä.

Vaadinko mä liikaa vai mitäh? Pitäs olla hyvän näkönen ja järkeekin sais löytyä päästä edes jonkin verran, lisäksi sen pitäs pistää mut kuriin:rolleyes:

Et. Pelimiehet osaa luonnostaan käyttäytyä noin.
Et kuvittele. Yksi maailman vittumaisimpia asioita. Tai ei kai siinä, jos osaa esittää kiinnostavalle naiselle ei-kiinnostunutta ja vaikeeta, mutta ei kyllä multa onnistu ollenkaan. Oon joko oikeesti kiinnostunu tai sitten en ollenkaan. Sekin on suorastaan vituttavaa, kun ne jotkut naiset jaksaa yrittää niin kauan, vaikka kuinka yrittää olla välinpitämätön:jahas: Tai onhan se mukavaa saada huomiota, mutta päässä on koko ajan ajatus eikö naiset vaan pysty tajuamaan parastaan... Kannattaisi olla kiinnostunut sellasista tyypeistä, jotka on kiinnostuneita niistä eikä yrittää ei-kiinnostuneita. Toki pohjaan vain mun henk.kohtaisiin kokemuksiin, muttei kyllä yksikään ei-kiinnostava nainen oo mun päätä vielä saanut käännettyä - ainakaan niin että jotain vakavaa olisi voinut seurata. Mites muilla?

Tämä on aivan perseestä.

Olen, näin suoraan sanottuna. Viimesen kolmen vuoden aikana tainnu olla 2 tyttöä joista oikeesti oon ollu kiinnostunu, tämä on yksi niistä.

Vaadinko mä liikaa vai mitäh? Pitäs olla hyvän näkönen ja järkeekin sais löytyä päästä edes jonkin verran, lisäksi sen pitäs pistää mut kuriin:rolleyes:

Hahhaa, ei siltä kuulostaa :) Ellei sitten oo kyseessä kännikana, eli tarttee sen lauman siihen sitten... ja ja hmm no mä en mitään osaa neuvoa, kun en mistään mitään tiedä :jahas:

Hahhaa, ei siltä kuulostaa :) Ellei sitten oo kyseessä kännikana, eli tarttee sen lauman siihen sitten... ja ja hmm no mä en mitään osaa neuvoa, kun en mistään mitään tiedä :jahas:

On sillä ihan järkeviäkin ajatuksia välillä:D Ei ole varsinainen "kännikana", ehkä kerran kuukaudessa jossakin juomassa ja sillonkaan humalassa ole. Kyllä sen ympärillä ihmisiä pyörii aina... Omasta mielestäni kaikki tanssia harrastavat tyttöset on nykysin perseestä:jahas:

Tuntuu muuten aika tutuilta ajatuksilta... Ja enpä oo itekkään tainnu olla useammasta kuin parista olla oikeesti kiinnostunu viimesten vuosien aikana. Munkin mielestä loppujen lopuksi pienet vaatimukset, mutteipä vaan nappaa siltikään kohdalle. Pitääköhän vaatimukset olla tiukemmat, että jotain voi löytää?

Ja muuten tuo tyttö ei kyllä ainakaan sovi tuohon toivelistaas, että sen pitäis saada sut kuriin. Sun tekstitä ainaki on saanut sen kuvan, ettei se saa itteänsäkään kuriin. Rupee katteleen toista:D

Moi neidit, ja Qan. Miten män yö?
Mitään en oo ottan.

Menee jo melkeen sinkut only-kamaks, mutta ei sitä kyllä itekään kiinnostu kovin monista... Ehkä sellanen pieni "hmm"-olo tulee välillä joidenkin suhteen... Mutta aika harva sen oikeen mielenkiinnon saa syttymään.
Tulis nyt taas joku, on niin ihanaa olla ihastunu! Tai no kyllä mä oonkin vähän, mutta tästä tiedän ettei koskaan tuu mitään niin se on sellanen laimee vaan....

Moi neidit, ja Qan. Miten män yö?
Kiitos ihan hyvin nukkuessa, kunnes puoli kuudelta kaveri soitti, että on eronnu miehestään ja ollu toisen miehen luona viettämässä iltaa ja tarttis nyt yöpaikan. No tottakai mun luokse saa ystävät tulla ja kuuden jälkeen hän olikin paikalla ja sain nukkua vielä 45min :) Eli ihan kivasti meni yö!

Omasi? ;)

Menee jo melkeen sinkut only-kamaks, mutta ei sitä kyllä itekään kiinnostu kovin monista... Ehkä sellanen pieni "hmm"-olo tulee välillä joidenkin suhteen... Mutta aika harva sen oikeen mielenkiinnon saa syttymään.
Tulis nyt taas joku, on niin ihanaa olla ihastunu! Tai no kyllä mä oonkin vähän, mutta tästä tiedän ettei koskaan tuu mitään niin se on sellanen laimee vaan....

Mulla sama.

Välil tekis mieli alkaa seukkaa jonku kivan tsirbulankaa ja välil ei vois kyl kiinnostaa pätkääkää.

Tuntuu muuten aika tutuilta ajatuksilta... Ja enpä oo itekkään tainnu olla useammasta kuin parista olla oikeesti kiinnostunu viimesten vuosien aikana. Munkin mielestä loppujen lopuksi pienet vaatimukset, mutteipä vaan nappaa siltikään kohdalle. Pitääköhän vaatimukset olla tiukemmat, että jotain voi löytää?

Ja muuten tuo tyttö ei kyllä ainakaan sovi tuohon toivelistaas, että sen pitäis saada sut kuriin. Sun tekstitä ainaki on saanut sen kuvan, ettei se saa itteänsäkään kuriin. Rupee katteleen toista:D

Sen pitäs pistää mut viettämään tylsiä "koti-iltoja" sen kanssa, niin voisin sitten itse sitten kritisoida muita ikäisiäni ihmisiä kun ne on perjantaisin menossa jonnekkin:rolleyes: Joo, eli ei pistä ruotuun mua, mutta toi saiskin tapahtua vasta sitten kun jotakin on oikeasti enemmän meidän välillä:D

No tuo oli nyt oikeasti jo perseestä.

Sen pitäs pistää mut viettämään tylsiä "koti-iltoja" sen kanssa, niin voisin sitten itse sitten kritisoida muita ikäisiäni ihmisiä kun ne on perjantaisin menossa jonnekkin:rolleyes: Joo, eli ei pistä ruotuun mua, mutta toi saiskin tapahtua vasta sitten kun jotakin on oikeasti enemmän meidän välillä:D

Olet nyt jossain lumouksessa, missä luulet, että nainen parantaa kaiken sun elämässä. Vitut se niin mene, kai?

No tuo oli nyt oikeasti jo perseestä.

Höh :(, mie ainakin nauroin tuolle :(

e: olen nauranut samalle pätkälle ennenkin, ettäs tiedätte!

Harvemmin tapahtuu tässä tredissä jotakin "asia pitosta". Perkele... Mä tulen kohta käymään kyllä siellä niin vois ite ihastua kanssa.

Olet nyt jossain lumouksessa, missä luulet, että nainen parantaa kaiken sun elämässä. Vitut se niin mene, kai?
Joo, ei todellakaan mene. Siis yleensä naiset alkaa vinkumaan kaikkea, mm. aikaa sulta. Kohta et sais enää ees salilla käydä! Eka ne vie katalasti kaiken ajan, sen jälkeen rahat ja kaveritkin lähtee ku ei oo niille aikaa.. Joten harkitse nyt kahdesti!!

Back
Ylös Bottom