Naiset on muuten outoja. Niitä kohtaa kun käyttäytyy välinpitämättömästi ja ei noteeraa niitä juuri millään tavalla, eikä kerjää niiden huomiota ja ylipäätään käyttäytyy niinkun "kuningas"... Tuntuu saavan paljon enemmän aikaan...
Vai kuvittelenko?
Et kuvittele. Yksi maailman vittumaisimpia asioita. Tai ei kai siinä, jos osaa esittää kiinnostavalle naiselle ei-kiinnostunutta ja vaikeeta, mutta ei kyllä multa onnistu ollenkaan. Oon joko oikeesti kiinnostunu tai sitten en ollenkaan. Sekin on suorastaan vituttavaa, kun ne jotkut naiset jaksaa yrittää niin kauan, vaikka kuinka yrittää olla välinpitämätön:jahas: Tai onhan se mukavaa saada huomiota, mutta päässä on koko ajan ajatus eikö naiset vaan pysty tajuamaan parastaan... Kannattaisi olla kiinnostunut sellasista tyypeistä, jotka on kiinnostuneita niistä eikä yrittää ei-kiinnostuneita. Toki pohjaan vain mun henk.kohtaisiin kokemuksiin, muttei kyllä yksikään ei-kiinnostava nainen oo mun päätä vielä saanut käännettyä - ainakaan niin että jotain vakavaa olisi voinut seurata. Mites muilla?

Ellei sitten oo kyseessä kännikana, eli tarttee sen lauman siihen sitten... ja ja hmm no mä en mitään osaa neuvoa, kun en mistään mitään tiedä :jahas: