Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taas tullut yli 20 sivua shittiä tänne..
Hyvähyvä :hyvä: Ootte pitäneet threadiä yllä.
...
Mites on lauantai-ilta itse kullakin alkanut?
Mikä on meiän ensimmäisen leffan nimi?
Mites on lauantai-ilta itse kullakin alkanut?
Höh, mulla oli vaan yksi vihreä karkki Pantteri Mix-pussissa... :(
Löysin jo toisen..No mitä paskaa!!! Tee valitus Fazerille??

Mulla on sun posettelukuva vessan seinällä.Mulla on Columbu taustakuvana ja sit se standerin "tussiselkäpose" siinä vieressä.
Todellakin!voi jeesus mikä mamma![]()

Joskus.Seisooks teil?
Mullakin on -92 pojan pippeli. Se on aika ällö.Näin eilen -91 tai ehkä peräti -92 pojan pippelin. Se oli ällö.
Janpa 18v pistää elämän risaseks? ;)Suihkulla alko, tässä joskus pitäs lähtee synttäreitä viettämään. Eilenkin ois ollu yhdet mutta jätin välistä.
Mullakin on -92 pojan pippeli. Se on aika ällö.
Joo, mäki mäki mäki!!!Tämän tarinan mä haluaisin kuulla.. joku käyny kadulla vittuilemaan ja otit matkamuiston? :D
Joo, mäki mäki mäki!!!
Näin lienee paras...Passataan tää niin ei mee kaikilta yöunet. :D
Joo mene ihmeessä.Jahas se hetki ois nyt käsillä kun pitäs lähtee kauppaan kaljoi ostaan.
Nih!
Nyt auttakaa, en jaksa enää tätä kahta tuntia... Eikä viittis ottaa kofeiiniakaan, ett saa sit heti unta kun pääsee kotiin.
Nyt tsemppiä! :thumbs: Kohta on ohi!Nih!
Nyt auttakaa, en jaksa enää tätä kahta tuntia... Eikä viittis ottaa kofeiiniakaan, ett saa sit heti unta kun pääsee kotiin.
Sul on kiva duuni ku surffaat vaan netissä koko ajan :D Koita jaksaa silti![]()
1000 sanaa valmiina, toinen mokoma jäljellä. Sit on kouluhommat tehty, toistaiseksi. :dance: