Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Alyssa esittää vaan hirveetä maturea :D

btw sähän oot aika pikkutyttö verrattuna muhun, oon kuitenkin vuoden vanhempi :eek:

Oon henkisesti mature :D (tai sitten en) Sä oot jo ihan rupsahtanut :eek:

Jos jättää kalijaa toisen jääkaappiin on se vähän sama asia kuin et kaveri tarjois sulle baarissa.

Hmm. Olis mulla ihan ikiomaa smirnoff iceakin mut oon tavallaan hukannut pullonavaajan enkä osaa avata millään muulla :D

Hmm. Olis mulla ihan ikiomaa smirnoff iceakin mut oon tavallaan hukannut pullonavaajan enkä osaa avata millään muulla :D

Kaverin Kaljat Maistuu Paremmalta(TM)

Oon henkisesti mature :D (tai sitten en) Sä oot jo ihan rupsahtanut :eek:

Joo mutta ens viikolla oiskin kasvojen kohotusleikkaus :)

Alyssa sanoi:

Jos on ruuvimeisseli kotona niin sillä aukee mukavasti, en oo muulla aukassukkaan pulloja pitkään aikaan..

kerran jätin sukulaisen kaappiin kaljaa ja lonkeroo kun lähin pois sen luolta, ei kiinnostanu ne krapulassa. illalla tosin vähä kadutti :D

"tavallaan hukannut"?

eli tiedät kyllä missä se on, mutta et vaan henno ottaa sitä poiskaan...?

avaajaX.jpg

Kaverin Kaljat Maistuu Paremmalta(TM)

Niinhän ne tekee.

Jos on ruuvimeisseli kotona niin sillä aukee mukavasti, en oo muulla aukassukkaan pulloja pitkään aikaan..

Vois koittaa... En oo kyl ihan varma onko ruuvimeisseliä mut on mulla työkalupakki, siellä luulis olevan :D

Mika, mistäs tiesit :eek:
Ei vaan, oikeesti mun pullonavaaja on joko jossain laatikoissa tai sitten se on lähtenyt kävelemään.

Ei pjerse et on tylsää. Eikä mitään tietoo mitä tänää tekis..

Heitit mua tolla päähän sillon kun eka kerran ajoit mua parvekkeelle arestiin...:jahas:

Ainiin. "Sori" :rolleyes:

Ei pjerse et on tylsää. Eikä mitään tietoo mitä tänää tekis..

Meille vois tulla siivoomaan. Vähän olis koulujuttujakin mitkä vois tehdä mun puolesta.

Meille vois tulla siivoomaan. Vähän olis koulujuttujakin mitkä vois tehdä mun puolesta.

Paljon maksat? Enkä ota luonnossa.

Hahahahhahhahahaaa toi pullonavaaja! Tahtooooo....

hai thar

g8, u?

Back
Ylös Bottom