Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oispa mulla auto. Ja kortti. Se olis tosi kivaa.

kantsii sit peruutella liikenneympyräs ;)

Oon muuten pitkään miettiny että kauankohan sais pyöriä liikenneympyrässä, ennen kuin menis pää sekaisi tai joku tulis keskeyttämään

Oon muuten pitkään miettiny että kauankohan sais pyöriä liikenneympyrässä, ennen kuin menis pää sekaisi tai joku tulis keskeyttämään

pakko kai kokeilla... ei siinä muu auta

autolla tai ilman. tosiaan pakko joku yö kokeilla, vaikka kävellen

klo 00.00 väsytti niin ettei mitää rajaa. sitte pari tuntia nukkumisen yrittämistä ja ei tullu mitää ja nyt sitte koneella aamuu asti.

Voi vittu mikä ilta.. Ihme kun vielä henki pihisee, en tee enää IKINÄ bisnestä kännissä,edes pienessä...
Adrenaliinia saatana!!!!

e: Desert Eagle vittu rokkaa!!

Jonkun pitäs käydä kiristämässä noi lippujen narut.

Päivää. Olin selvinpäin.

Näin eilen -91 tai ehkä peräti -92 pojan pippelin. Se oli ällö.

Ei ihan. Se on kyllä kumma miten aina miehet + alkoholi + sauna = yleistä alastomuutta. Tällä kertaa suurimmalla osalla tosin pysy pyyhe päällä, se yks vaan tykkäs viuhahdella.

No vuoden, pari nuorempi? Ei pitäis olla paha... ;)

Kerran sitä vaan viistoistakesästä saa!

Oliskin ollu joku hyvännäkönen... mut ei :( se oli sellanen hippirokkari.

Kaveri on jättänyt kurkoja mun jääkaappiin. Ne on ihanan kylmiä ja varmaan tosi raikkaita... Eiii se varmaan suutu jos otan yhden :rolleyes:

Alyssa esittää vaan hirveetä maturea :D

btw sähän oot aika pikkutyttö verrattuna muhun, oon kuitenkin vuoden vanhempi :eek:

ps.
finland.jpg

edit. oon tuo oikealla oleva valiosoturi

Oliskin ollu joku hyvännäkönen... mut ei :( se oli sellanen hippirokkari.

Kaveri on jättänyt kurkoja mun jääkaappiin. Ne on ihanan kylmiä ja varmaan tosi raikkaita... Eiii se varmaan suutu jos otan yhden :rolleyes:

Jos jättää kalijaa toisen jääkaappiin on se vähän sama asia kuin tarjois baarissa.

Alyssa esittää vaan hirveetä maturea

btw sähän oot aika pikkutyttö verrattuna muhun, oon kuitenkin vuoden vanhempi

Ootte ihan teinejä molemmat :D

Back
Ylös Bottom