Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pillua se vaan tahtoo. Ettäs siitä se sitä saa, ei me."MUN ÄIJÄ" SANO TYKKÄÄVÄNSÄ BROKEBACK MOUNTAINISTA JA TULEE MIELELLÄÄN KATSOMAAN SEN KANSSANI.
Että siitäs saitte.
Kimssonilla tuhannes posti...Pillua se vaan tahtoo. Ettäs siitä se sitä saa, ei me.
Ota se 2 man 1 horse mukaan, en mä tollasia homoleffoja tahdo katsoa kuin Brockeback.
Voidaan katsoa sitä mun uudelta fullhd-tykiltä. Nyt leijuttaa.
"MUN ÄIJÄ" SANO TYKKÄÄVÄNSÄ BROKEBACK MOUNTAINISTA JA TULEE MIELELLÄÄN KATSOMAAN SEN KANSSANI.
Että siitäs saitte.
What the F***? -gallup: Kuinka moni teistä alkoi treenata miellyttääkseen paremmin naissilmää?
Treenaan voidakseni lyödä naisia tehokkaammin. Lasketaanko se?
T. nimim wifebeater lvl 61 *now the bitches start slappin 'emselves*
Se haluaa sun ymmärtävän että on ihan ok laittaa kakkoseen. Niinkuin se tietysti onkin.
:lol2:Treenaan voidakseni lyödä naisia tehokkaammin. Lasketaanko se?
T. nimim wifebeater lvl 61 *now the bitches start slappin 'emselves*
Mennään joku ehtoo jokirantaan vetämään misuja pleksiin. Sitten illemmalla keräillään hampaita putkan lattialta.Treenaan voidakseni lyödä naisia tehokkaammin. Lasketaanko se?
Tästä tuli mieleen tarina, jonka kaveri kerto! Oli ollu Svartessa järkkärinä, oli siinä sitten ovelta katsellut kun Svarten ja sen viereisen paatin välissä (mikäs se nyt on svartesta seuraavana auransillan suuntaan?!) joku arjen sankari oli piessy muijaansa. Kaveri oli sitten katsellut hetken, että ei helvetti, pitäiskö väliin mennä ja huutanut sankarille jotain. Sankari oli vain vastannut "VITTUAKO TÄSSÄ PITÄIS TEHDÄ, KUN MUIJA PANEE NEEKERIÄ?!?!" Olipa kuitenkin lopettanut sitten ja lähteny kävelemään. Oli päässyt juurikin Svarten ohi kun Papa Joesta rientänyt pari kuulemma kunnon bodaria ja antaneet wifebeaterille vähän enemmänkin kyytiä.Mennään joku ehtoo jokirantaan vetämään misuja pleksiin. Sitten illemmalla keräillään hampaita putkan lattialta.
The meaning of life = Survive and replicate.ei kyllä rehellisesti sanottuna jaksais treenata pelkästään naisten takia :jahas:
ei kyllä rehellisesti sanottuna jaksais treenata pelkästään naisten takia :jahas:

Joo, mä hoidan ne. No big deal. :DNäinkö miellekin kävisi? Vai hoidetaanko työnjako niin, että mä pieksen ne naiset ja sä hoidat muut 200 vihamielistä yksilöä, jotka meitä haluaa kaikki kiittää? :kippis1: Oppivathan turun tsirbulat ainakin olemaan.
e. Kimsson hei, eiks me Turun tsirbulat olla just niitä söpöimpiä ja kilteimpiä? :D
Tuli muuten mieleen että ootteko koskaan koittanu laskea miten monen kanssa olette suudelleet elämänne aikana?