Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai vittu ku on hieno yö taas; kauhee hedari, ei buranaa mailla halmeilla ja pitäis viel kitkutella tohon aamu seittemään asti et pääsis himaa ja sais buranan.

Kuis muul pakkiksel skulaa?

Moro Groko. Eipä tästä enää halua luopua, enkä enää palkkatyöhön soveltuisikaan. Ei olisi minkäänlaista motivaatiota tehdä tiliä jollekin toiselle.

Moro Groko. Eipä tästä enää halua luopua, enkä enää palkkatyöhön soveltuisikaan. Ei olisi minkäänlaista motivaatiota tehdä tiliä jollekin toiselle.

Kauan ootte pyörittäneet hommaa?

Paljonko itse vielä olet(te) ovilla?

Kauan ootte pyörittäneet hommaa?

Paljonko itse vielä olet(te) ovilla?

Vuonna 2005 aloitettiin. Ovella olen enää harrastuksen vuoksi. Työnä pidän enemmän JV/kaasu/voimankäyttö kurssien kouluttamista. Ne vievätkin ajan syksyllä aika tehokkaasti. Monesti olen vannonut että nyt loppui ovella seisominen, mutta jokin veri sinne vaan aina vetää. :rolleyes:

Vuonna 2005 aloitettiin. Ovella olen enää harrastuksen vuoksi. Työnä pidän enemmän JV/kaasu/voimankäyttö kurssien kouluttamista. Ne vievätkin ajan syksyllä aika tehokkaasti. Monesti olen vannonut että nyt loppui ovella seisominen, mutta jokin veri sinne vaan aina vetää. :rolleyes:

Käytkö täällä päin yhteistyökumppaninne kanssa mitään kimpassa vetämässä syksyllä?

Onko stressiä paljon?

Käytkö täällä päin yhteistyökumppaninne kanssa mitään kimpassa vetämässä syksyllä?

Onko stressiä paljon?

Kyllä sielläkin päin kurssit jatkuvasti pyörivät. Harvoin me enää kimpassa vedetään, vaan katsotaan hieman maantieteellisesti kumman kannattaa koulutus vetää. Jos on iso ryhmä, niin silloin tiesti pakko kouluttaa puoliksi ettei ministeriö tule kyselemään. Mistäs päin tarkkaan ottaen olet ja tunnetko tämän yhteistyökumppanini?

En onneksi osaa stressata juuri mistään, eli tää on ihan sopiva duuni mulle.:thumbs:

Tänä yönä ei nukuta.

Back
Ylös Bottom